וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:3 קל לבני יהודה על הפועל ירושלים, הפער צמח ל-8 נק'

ראלי, זמיר וקדוסי העניקו לכתומים ניצחון חמישי ברציפות. איינוגבה הורחק, אבל משפתי בעט את הפנדל החוצה בתוספת הזמן. צמד לפושה ב-0:2 של הרצליה על רמת השרון, 0:1 לראשון לציון ברמת גן

נס זמיר שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
צמד נגד אחי נצרת, עוד אחד לרשת הפועל ירושלים. נס זמיר/מגד גוזני

בני יהודה הגדילה הערב (שני) את יתרונה בפסגת הליגה הלאומית, אחרי שהביסה 0:3 את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-23. עוד קודם לכן, מכבי הרצליה עלתה למקום השישי בזכות 0:2 ביתי על הפועל ניר רמת השרון, בעוד הפועל ראשון לציון גברה בחוץ 0:1 על הפועל רמת גן והתקדמה למקום השביעי.

בני יהודה - הפועל ירושלים 0:3

הטיול של הכתומים לליגת העל נמשך עם ניצחון חמישי ברציפות שהגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות. אוראל חורב ואור גירו ערכו בכורה בהרכב הפועל ירושלים והצטרפו לעומרי קנדה ששיחק כבר במחזור הקודם, אבל גם הם לא עזרו להפועל ירושלים להימנע מההפסד הצפוי. בני יהודה השתלטה על העניינים ובדקה ה-37 גם כבשה, כשנגיעת יד של גיא משפתי ברחבה אפשרה לעוז ראלי לכבוש את הרביעי שלו העונה. בתוספת הזמן של המחצית השנייה הגיע השער השני, כשנס זמיר ירה פנימה מתוך הרחבה והמשיך את הכושר הטוב לאחר הצמד לרשת אחי נצרת בשבוע שעבר. אוהד קדוסי המחליף חתם בדקה ה-82 וקטע בצורת אישית של שלושה חודשים. הפועל ירושלים קיבלה הזדמנות לצמק בתוספת הזמן אחרי שדלה איינוגבה גרם לפנדל והורחק, אבל גיא משפתי בעט החוצה מול הבלם אביב חדד שנשלח לעמוד בין הקורות.

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 1:0

ניצחון שלישי ברציפות לחבורה של שרון מימר, שדילגה עד למקום השביעי והנחילה להפועל רמת גן הפסד ראשון אחרי 10 מחזורים. הארגנטינאי מתיאס מרטין כבש בדקה ה-23 לזכות הפועל ראשון לציון, שהייתה עדיפה במרבית שלבי המשחק . בדקה ה-63 התעמת איסומעילה לינגאנה עם גל ספיר האורח ושניהם ספגו כרטיסים אדומים.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 0:2

דרבי השרון הסתיים בניצחון של מכבי הרצליה, שצברה שבע נקודות מתשע האחרונות ועלתה למקום השישי. ז'ורדן פושה, מלך שערי הרצליה שחזר מפציעה ולא כבש מאז נובמבר, שבר את הבצורת עם שערים בדקות 38 ו-52 וסגר חשבון עם רמת השרון על ההפסד 1:0 בסיבוב הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully