וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרקו רויס יאריך את חוזהו בדורטמונד בקרוב

בגרמניה מדווחים שסגנית האלופה צפויה להודיע עוד החודש על הארכת החוזה של הקשר בן ה-25, שיכול להשתחרר בקיץ תמורת 30 מיליון יורו על פי החוזה הנוכחי. וצקה: "הכדור במגרש של מרקו"

מרקו רויס שחקן דורטמונד. Michael Kienzler, GettyImages
צפוי להישאר בבית. רויס/GettyImages, Michael Kienzler

סוף סוף בשורות משמחות לאוהדי דורטמונד: מרקו רויס על סף חתימה על חוזה חדש בקבוצה. לאחר אינספור שמועות וקישורים לקבוצות, נראה שקשר נבחרת גרמניה וסגנית אלופת הבונדסליגה בן ה-25 קרוב להאריך את החוזה שלו. כך, על פי דיווח ב"רוהרנאחריכטן". שני הצדדים נמצאים במגעים אינטנסיביים בחודשים האחרונים ועכשיו נראה שהפערים ביניהם קטנים מאוד ועוד בפברואר צפויה דורטמונד להודיע על הארכת חוזהו של הכוכב.

כזכור, על פי החוזה שלו כעת, יכול רויס לעזוב את המועדון בו גדל תמורת 30 מיליון יורו כבר בקיץ הקרוב. רויס היה אמור להודיע למועדון אם הוא עוזב או נשאר עד סוף אפריל, אבל עכשיו נראה כי זה לא רלוונטי בכלל וכאמור, עוד החודש אמורה הקבוצה להודיע על הארכת חוזהו לטווח ארוך. בחוזהו החדש, סעיף השחרור שלו יעלה משמעותית ויהיה גבוה בהרבה מ-30 מיליון יורו. יו"ר דורטמונד האנס יואכים וצקה הגיב לידיעה ואמר: "אני לא מתכוון להדליף פרטים. אנחנו הנחנו את הקלפים על השולחן והכדור עכשיו במגרש של מרקו".

אם וכאשר יאריך רויס את חוזהו בדורטמונד, הוא יהפוך לבעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully