וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתמונה: גילי ורמוט עוזב את קבוצת הווטסאפ של הפועל תל אביב

חצי שעה אחרי ניצחון האדומים על הפועל רעננה בשבת וארבעה ימים לאחר שחתם במכבי תל אביב, הסיר עצמו הסמל לשעבר מקבוצת הווטסאפ - לא לפני שדאג לפרגן לרייכרט. סאשה החלים מקרע בשריר, אבל נפצע שוב וייעדר כשבועיים

one

הכדורגל הישראלי רעד בשבוע שעבר, כשגילי ורמוט נדד מהפועל תל אביב למכבי תל אביב באחת מההעברות המדהימות בתולדות הכדורגל הישראלי, פחות מ-24 שעות לאחר ששתי הקבוצות נפגשו על כר הדשא בדרבי. קשרה של מכבי עוד הספיק להתאמן בקבוצתו החדשה, אולם מתברר כי עד יום שבת בערב, הוא עדיין נותר בקבוצת הווטסאפ של הפועל תל אביב.

בשעה 19:22, כחצי שעה אחרי שריקת הסיום למשחק בו ניצחו האדומים 1:2 את הפועל רעננה בצורה דרמטית למדי וארבעה ימים שלמים אחרי המעבר, כתב ורמוט בקבוצת הווטסאפ אותה עדיין לא עזב: "חברים כל הכבוד על הניצחון. אני מסיר את עצמי מהקבוצה. אוהב אותכם".

ורמוט לא סיים שם, ופרגן לשחקן נוסף שעמד במרכז הסערה הציבורית - בן רייכרט, שעשה את הדרך ההפוכה מצהוב לאדום על רקע זעם רב של שני מחנות האוהדים, וכתב: "אה ורייכרט אתה עוד תהיה כוכב!"

לאחר מכן, עזב הסמל של הפועל תל אביב לשעבר את קבוצת הווטסאפ. במשחק הגביע הקרוב של קבוצתו החדשה, ביום רביעי מול עירוני קרית שמונה, הוא כבר עשוי לפתוח בהרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר: האדומים קיבלו היום חדשות רעות כשהתברר כי לוקאס סאשה ייעדר עוד כשבועיים מהמגרשים. הקשר שקרע את שריר הירך האחורי באימון לפני כשלושה שבועות כבר אמור היה לשוב לסגל במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע לאחר שהחלים, אולם היום, כשניסה להתאמן, הרגיש כאבים במקום הפציעה וכעת נראה כי יזדקק למנוחה נוספת בגלל קרע נוסף בשריר אחר באותו מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully