וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה-מכבי פתח תקוה: "בבית אנחנו מסוגלים לנצח"

9.2.2015 / 16:08

הפועל עפולה מתכוננת למשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה (שלישי, 19:00), המאמן מתלונן על השיטה ומאמין שקבוצתו יכולה להפתיע. בן שמעון יערוך מהפך: חמישה שחקני הרכב ינוחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הוא מכין למלאבסים? לנרי קהינדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל עפולה

אחרי שהדיחה את מכבי סקציה מעלות תרשיחא בסיבוב הקודם של גביע המדינה, בהפועל עפולה של ירון הוכנבוים חולמים על סנסציה מול מכבי פתח תקוה. בעפולה כמובן לא מרוצים מההחלטה לערוך שני משחקים ברבע הגמר, אבל ינסו להעביר את ההכרעה לגומלין במושבה. עפולה המדורגת חמישית בליגה הלאומית לא ערכה שינויים גדולים במועד ההעברות, כשההעברה המרכזית הייתה העברתו של אפרים טקה, שלא התאקלם במכבי הרצליה.

"השיטה הנוכחית נערכה כדי שהקבוצות הטובות ביותר יגיעו לגמר הגביע", אמר המאמן ירון הוכנבוים, רגע לפני סיום ההכנות לקראת המשחק. "מצד שני, אנחנו לא מלינים על כך, אלא שמחים בחלקנו. בשבילנו להגיע לרבע הגמר זה הישג גדול מאוד. זאת הפעם הראשונה של המועדון בשלב הזה. אנחנו מאמינים שאם מחר ננצח במגרש הביתי שלנו, ואנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים למרות שמכבי פתח תקוה בכושר שיא ועם מאמן מצוין, אפשר יהיה לדבר על העפלה. אם ננצח, הם יהיו בבעיה קשה לקראת משחק הגומלין בפתח תקוה".

בסגל של הוכנבוים ניתן למצוא את השוער הוותיק מאיר כהן ואת הקשר דריו פרננדס. הכוכב הגדול העונה הוא החלוץ לנרי קהינדה. עם 13 שערי ליגה ו-21 בכל המסגרות, החלוץ הניגרי ינסה להפתיע מחר גם את ההגנה היציבה של בן שמעון. מיכה לאוטה שגמר את העונה בשל קרע ברצועות לא יהיה בסגל.

הרכב משוער, הפועל עפולה: מאיר כהן, דור מליחי, גבע ברקאי, גיזי דורבור, אליהו בלילתי, נתנאל גולדמן, דריו פרננדס, אור אליהו, יובל יוסיפוביץ', יובל שוואט, לנרי קהינדה.

עוז פרץ שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
יקבל את המקום בהרכב. עוז פרץ/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה

במכבי פתח תקוה, רן בן שמעון מתכוון לתת מנוחה למספר שחקני הרכב. יובל יעקובוביץ', נאור פסר ודדי בן דיין לא ייכללו בסגל הקבוצה. על פי התרגול, מרואן קבהא ויואכים מונונגה לא בהרכב. בן שמעון תרגל רביעיית הגנה, כשדניאל דימוב המורחק הוא זה שיפנה את מקומו. חגי גולדנברג יחליף את דדי בן דיין. את קבהא ויעקובוביץ' יחליפו גידי קניוק ומשה לוגסי.

עידן שמש, שמפגין יכולת מצוינת במשחקים האחרונים, ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה. מי שיחליף את מונונגה הוא עוז פרץ הצעיר. בגלל המערך של בן שמעון, שכולל שלושה חלוצים, גיא מלמד יפתח בהרכב. בן שמעון לא ערך אסיפה, וישוחח עם השחקנים מחר במלון בנצרת שם תערוך הקבוצה את ההכנות האחרונות. דויד סולארי הפצוע עדיין לא בסגל.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן, דור אלו, עומר דנינו, איבן הרצג, חגי גולדנברג, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, משה לוגסי, גיא מלמד, עוז פרץ, עידן שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully