וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: הווידוי הכואב של אנצ'לוטי, המשחק האומלל של רונאלדו

כוכב ריאל מדריד סיים בלי בעיטה לשער את ה-4:0 מול אתלטיקו, שניצחה לראשונה מאז עונת 1998/99 את הבלאנקוס בבית. אנצ'לוטי: "היינו מזעזעים, לוקח אחריות". טיאגו: "סימאונה שוב הוכיח עליונות"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו עצבני. היה מזעזע/GettyImages, Denis Doyle

אחרי שהשיגו ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, בריאל מדריד לא חלמו, אפילו בסיוטים הכי גדולים שלהם, שהדרבי מול אתלטיקו מדריד ייגמר בתבוסה. הערב (שבת) הסיוט הפך למציאות, כשהבלאנקוס הושפלו 4:0 על ידי היריבה העירונית, הפסד שעשוי לאפשר לברצלונה לצמק את הפער בפסגה לנקודה בלבד.

* למי שתהה איפה היה כריסטיאנו רונאלדו במהלך המשחק, להלן הנתונים שהציג הכוכב בוויסנטה קלדרון - 0 שערים, 0 בעיטות למסגרת, 0 ביצירת מצבים מסוכנים ו-0 הגבהות לכיוון הרחבה.

* הפעם האחרונה בה ריאל מדריד הפסידה 4:0 לאתלטיקו מדריד הייתה בעונת 1987/88. הפעם האחרונה שקרלו אנצ'לוטי הפסיד 4:0 הייתה לפני 11 שנה, כשמילאן הובסה 4:0 על ידי דפורטיבו לה קורוניה.

* זו הפעם הראשונה מאז עונת 1998/99 שאתלטיקו מדריד מנצחת בדרבי את יריבתה במסגרת הליגה בוויסנטה קלדרון.

* אתלטיקו מדריד בעטה 17 פעמים לשער. ריאל מדריד רשמה ארבע בעיטות בלבד ב-90 דקות.

* אתלטיקו מדריד לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים שלה מול ריאל מדריד (ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו). בשבעת המשחקים האחרונים של הבלאנקוס מול אתלטיקו וברצלונה בליגה, הם ניצחו פעם אחת (תיקו אחד, חמישה הפסדים) וספגו 16 שערים.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
דייגו סימאונה מאושר. זוכה לפרגון מחניכיו/AP

המאמן המובס קרלו אנצ'לוטי דיבר בגילוי לב בסיום: "אתלטיקו ראויה לניצחון. הם ניצחו אותנו בכל אספקט של המשחק. במלחמה, איכות, ארגון ותיקולים. אף לא שחקן אחד של ריאל מדריד שיחק טוב.

"כולנו נכשלנו. כולנו הגענו שניים לכל כדור. הפסדנו כל תיקול, כל מאבק אווירי. לא שיחקנו בכלל, היינו מבולגנים. אבל זה רק שלוש נקודות. נצטרך לבדוק היטב בימים הקרובים כדי להבין מה קרה. אין ספק שאנחנו צריכים לשנות גישה.

"ההרכב היה נורמלי. זה היה ההרכב הכי הגיוני למשחק הזה, אבל הגישה שלנו והמוטיבציה שלנו היו בעיה, מבחינת כולם. לא החזקנו בכדור, לא עשינו כלום בהתקפה.

"זה לא נורמלי עבור ריאל מדריד לשחק משחק כזה, כך שאני חייב לקחת אחריות, ולנסות לפתור את הדברים במהירות. לבחון מה קרה, בקור רוח, ולנסות לשנות את מה שצריך לעתיד. לא אשכח את המשחק הזה".

כריסטיאנו רונאלדו שרשם משחק חלש מאוד בקאמבק שלו מההרחקה אמר בסיום: "ריאל מדריד לא יכולה להפסיד 4:0 לאף קבוצה. הקבוצה לא היתה רעננה מנטלית ופיסית אבל אין תירוצים, שיחקנו רע מאוד בכל האספקטים של המשחק, מהראשון ועד האחרון. זה יום שאנחנו צריכים לשכוח אותו כמה שיותר מהר".

למרות שריאל לא ניצחה העונה את אתלטיקו בכל המפגשים, רונאלדו משוכנע: "ריאל מדריד קבוצה טובה מאתלטיקו ואנחנו צריכים להוכיח את זה על המגרש. בכל מקרה, אני חושב שאנחנו נזכה באליפות בסוף העונה".

עוד באותו נושא

ספרד: אתלטיקו מדריד מחצה 0:4 את ריאל מדריד בדרבי

לכתבה המלאה
מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד כובש בנגיחה מול ריאל מדריד. GettyImages
אנצ'לוטי: "כולנו נכשלנו. כולנו הגענו שניים לכל כדור. הפסדנו כל תיקול, כל מאבק אווירי. לא שיחקנו בכלל"/GettyImages

דייגו סימאונה, המאמן שחגג שוב על ריאל מדריד אמר בסיום: "ההוצאה שלנו לפועל היום היתה מושלמת. תקפנו היטב מצד ימין וטיאגו וגבי עשו הגנה טובה. אני צריך להגיד תודה לשחקנים שלי. הם היו מחוייבים מאוד למשחק של הקבוצה והיה נחמד לשמוע שהאוהדים גאים בשחקנים".

סימאונה לא היה מוכן להתייחס ליריבה: "זה לא יהיה הוגן לדבר על היריבה שלנו. עשינו מה שעבדנו עליו באימונים. לכל מאמן יש את הרעיונות שלו. יש לי חבורת שחקנים שאני מאמין בהם ובלעדיהם זה לא היה אפשרי".

טיאגו, שכבש את השער הראשון לזכות הקולצ'ונרוס, אמר בשמחה: "שוב המאמן שלנו דייגו סימאונה הוכיח עליונות. אנחנו מאושרים שצימקנו את הפער בפסגה. אלו שלוש נקודות חשובות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully