וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב שב לישראל, ייפגש עם דסה בשבוע הבא במטרה לסגור

7.2.2015 / 9:12

הבעלים חזר מארה"ב, צפוי להגיע למשחק החוץ מול הפועל חיפה ביום שני ואחריו, ינסה להחתים את המגן לשלוש שנים. בקבוצה מרוצים מאנטל: "הוא חיית רחבה, חסר לו קצת כושר"

one

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב נחת אתמול (שישי) בישראל לאחר שהייה של כחודש בארצות הברית. ב-15 בחודש, יום ראשון הבא, אמור להינתן גזר הדין של טביב בנוגע לתקיפת הנער גיא חסין וההערכה היא כי הוא ייאלץ לבצע עבודות שירות של מספר חודשים.

טביב צפוי להגיע למשחק החוץ של הקבוצה נגד הפועל חיפה ביום שני הקרוב ועל פי שיחות עם מקורביו, הוא עשוי לשבת ביציע עם האוהדים במטרה להתחיל למצוא מולם פתרון לבעיות שהם עושים, אלה שגורמות לבית"ר נזקים כלכליים כבדים. בין הדין העליון החזיר לקבוצה השבוע את הנקודה שהופחתה לה, אך ביום רביעי הקרוב בית"ר שוב תעמוד לדין, הפעם בגין אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה והקללות לעברו של אחמד עאבד.

אלי טביב בעלים של בית"ר ירושלים מגיע לבית המשפט. ברני ארדוב
ינסה להרגיע את האוהדים. טביב/ברני ארדוב

טביב צפוי לשבת לאחר המשחק עם המגן אלי דסה בתקווה לסכם עמו את כל התנאים ולחתום על חוזה לשלוש שנים. המשא ומתן בין הצדדים נמשך כבר כשלושה חודשים ועדיין קיימים פערים, אך המטרה היא שדסה יחתום כבר בשבוע הבא. מעבר לכך, אמור להתחדש המשא ומתן גם עם אופיר קריאף במטרה להחתימו לשלוש שנים. טל כחילה ותומר ירוחם מסיימים חוזים בסוף העונה ובתקופה הקרובה יישבו למשא ומתן על חוזה חדש.

המאמן גיא לוי די שקט באימונים וכמעט שאינו מקיים אסיפות. בבית"ר הסבירו כי לאחר הזעזוע שעברו השחקנים והתקופה הלחוצה, הדבר הנכון הוא לתת להם שקט ולהתרכז רק באימונים. על הקשר הרומני החדש ליביו אנטל אמרו בקבוצה: "הוא מהיר, חיית רחבה. רואים שעדיין חסר לו קצת כושר, אבל הוא יעזור לנו מאוד. חסרה לנו מהירות כמו שלו בחלק הקדמי".

לידור כהן צפוי לשוב להרכב על חשבון עומר אצילי המוצהב. חנן ממן עשוי לחזור אף הוא, במקום שלומי אזולאי, אך הדברים אינם סגורים כרגע. דני פרדה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט, כמו גם איציק כהן, שיעלה על חשבונו של תומר סוויסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully