וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם מארסיי תוקף: "רוצה להחטיף לזלאטן, הוא עושה הצגות"

רוד פאני פותח פה על כוכב פ.ס.ז' בריאיון בצרפת: "צריך להעניק לו אוסקר. הוא לא מפסיק להציק על המגרש, הוא מנסה לשמר את תדמית השחצן. גם שחקנים מהקבוצה שלו כבר לא אוהבים את זה"

כוכב פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ' עם רוד פאני, מארסיי. AP
"מגיע לו אוסקר". פאני שומר על זלאטן/AP

זלאטן איברהימוביץ' עלה בפעם המי-יודע-כמה לכותרות בכלי התקשורת בצרפת, אחרי שהנהיג מרד נגד התקשורת השבוע לאחר הניצחון 0:1 על ליל בחצי גמר גביע הליגה. זלאטן הוביל חמישה מחבריו לקבוצה לאזור העיתונאים באצטדיון ונתפס בעדשת המצלמה כשהוא מסנן לעברם: "תעשו כמוני. אף אחד לא מדבר איתם. זלאטן הוא הבוס".

מאז ספג החלוץ המחונן מבול של ביקורות וטענות, ומי שקפץ על ההזדמנות כדי להקניט אותו הוא בלם מארסיי רוד פאני, שתקף אותו בריאיון שפורסם בצרפת. "יותר מפעם אחת רציתי להחטיף לזלאטן במהלך משחק", אמר ל'לה פריסיאן'. "הקנטנו אחד את השני הרבה מאוד פעמים, לא כדאי שאחזור על הדברים שנאמרו. הוא פשוט מנסה לשמר את תדמית השחצן שסיגל לעצמו, ועושה את זה מצוין. אני חושב שצריך לתת לו אוסקר על ההצגות האלה. הוא יכול להיות מעיק ומעצבן מאוד על המגרש לפעמים, אבל זה התפקיד שהוא מגלם. אני יודע ממקור ראשון שיש גם שחקנים בסן ז'רמן שלא אוהבים את ההתנהגות שלו. הם בעצמם אמרו לי".

כידוע, פאני ומארסיי נאבקים עם זלאטן וסן ז'רמן על תואר האליפות. אחרי 23 מחזורים, סן ז'רמן מדורגת במקום השלישי בלבד, עם מספר נקודות זהה לזה של מארסיי, ועם שתי נקודות פחות מאשר ליון, אותה תפגוש בקרב לוהט בסטאד דה ז'רלן ביום ראשון.

צפו בתקרית המדוברת של זלאטן עם התקשורת השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully