וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן ייקח לכם להרוויח כמו מסי או רונאלדו? בואו לגלות

ב-BBC הרימו את הכפפה והפיקו תוכנה אדירה וממכרת, בה תוכלו להכניס את השכר השנתי שלכם ולגלות תוך כמה זמן הכוכבים הגדולים בעולם ירוויחו אותו (לא הרבה) ותוך כמה זמן אתם תרוויחו כמוהם (הרבה). תיזהרו, זה ממכר מאוד

כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
כמה כסף, כמה כסף. מסי ורונאלדו/GettyImages, Philipp Schmidli

בכל פעם שכוכב כדורגל גדול חותם על חוזה עתק חדש, מתחילים החישובים: כמה כסף הוא יעשה בכל חודש? בכל יום? בכל שעה, או דקה, או שנייה. והכי חשוב: כמה זמן ייקח לכל אחד מאיתנו, האזרח מן השורה, להרוויח את אותם סכומים מטורפים.

ובכן, ב-BBC החליטו לשים קץ לחישובים המסובכים ולעזור. הם פרסמו תוכנה ממכרת (זהירות, היא ממש ממכרת), במסגרתה ניתן לבדוק שלל נתונים כספיים ביחס שביניכם לבין הכוכבים הבכירים והמרוויחים ביותר בעולם הכדורגל.

אז מה צריך לעשות? תחילה, להכניס את המדינה בה אתם נמצאים. מתחת לזה, עליכם לרשום את הסכום אותו אתם מרוויחים בכל שנה. לדוגמה, אם הכנסתם Israel בשורה הראשונה, השורה השנייה תשתנה אוטומטית לחישוב על פי שקלים. אם אתם מרוויחים 10,000 ש"ח בחודש, תכניסו בשורה השנייה את הסכום 120000, כלומר, המשכורת השנתית שלכם.

השורה הבאה היא הכיפית ביותר. שם אפשר למצוא את שמות כל השחקנים מולם אפשר לבדוק את עצמך. מהפרמיירליג נמצאים שם: אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל, ססק פברגאס, אדן הזאר, מריו באלוטלי, סרחיו אגוארו, ווילפריד בוני, יאיא טורה, אנחל די מריה, רדאמל פלקאו, ויין רוני וגם, ז'וזה מוריניו. מבין שאר השחקנים, שמשחקים מחוץ לממלכה, אפשר להשוות את עצמך ל: ליאו מסי, לואיס סוארס, ניימאר, אריאן רובן, ג'יג'י בופון, אדינסון קבאני, זלאטן איברהימוביץ', כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, חאמס רודריגס, קלינט דמפסי וגם, פפ גווארדיולה.

איזה נתונים אפשר למצוא? כמה זמן ייקח לכל כוכב להרוויח את מה שאתם מרוויחים בשנה (רמז: לא הרבה. ממש לא הרבה). כמה זמן ייקח לכם להרוויח את השכר השנתי של הכוכב המדובר ומתי הייתם צריכים להתחיל לעבוד כדי להתקרב לסיום הדרך. כמה אתם מרוויחים ביחס לשכר הממוצע במדינה שלכם ובעולם כולו. כמה חולצות הקבוצה צריכה למכור על מנת לשלם את המשכורת השנתית של הכוכב שלה. כמה יותר מרוויח אותו כוכב ביחס לאלכס מורגן, השחקנית עם השכר הגבוה בעולם. ולסיום, כמה כסף הרווחתם מאז שנכנסתם לדף ב-BBC וכמה כסף הרוויח אותו כוכב בזמן הזה.

אז כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס ללינק שכאן ולהתמכר:

לתוכנה של ה-BBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully