וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 2:2 לכפר סבא נגד קרית גת, בני לוד עלתה למקום השני

הקבוצה של פליקס נעים איבדה נקודות וגם את המקום השני נגד העולה החדשה השנייה. בני לוד הלוהטת גברה 1:3 על מכבי אחי נצרת וטיפסה למקום ששווה עלייה לליגת העל בתום העונה

שוער הפועל כפר סבא, אוהד כהן. מגד גוזני
עצר פנדל, אבל גם ספג שני שערים שהוא יכול היה למנוע. אוהד כהן/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - עירוני קרית גת 2:2

האורחים היו טובים יותר לכל אורך המשחק, אבל לא ידעו לנצל את היתרון שלהם וגם לא שער בתוספת הזמן. עידן דוד העלה את המארחת ליתרון עם בעיטה יפה לחיבורים בדקה ה-36, אבל טל איילה איזן שתי דקות בתוך המחצית השנייה בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה. האורחים שהמשיכו להיות עדיפים, קיבלו הזדמנות פז להשלים מהפך עם פנדל בדקה ה-81, אבל אוהד כהן הוותיק עצר את הבעיטה של עידן שריקי. 10 דקות לאחר מכן, יציאה לא טובה שלו עלתה בספיגה מראשו של דודי תירם, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לבן בן שושן, שקבע 2:2 בדקה ה-94.


הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת 1:3

ניצחון חשוב לבני לוד - הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים. מור שקד שהגיע לאחרונה מבית"ר ירושלים ואימורו לוקמן כבשו בזה אחר זה בדקות 35 ו-36, לפני שעידו אקסברד הלוהט צימק בדקה ה-41. ג'ורג' אמסיס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90 ובני לוד חזק במאבק על הכרטיס לליגת העל.

שחקני בני לוד חוגגים. יוסי ציפקיס
ניצחון רביעי מחמישה משחקים. בני לוד/יוסי ציפקיס

עירוני טבריה - הפועל עפולה 0:0

תקופה רעה מאוד עוברת על עירוני טבריה. גם חילופי המאמנים לא עזרו לעולה החדשה שאחרי התיקו היום סופרת כבר 12 משחקי ליגה ללא ניצחון והיא עדיין עמוק מתחת לקו האדום.עפולה עצרה את רצף ההפסדים שעמד על שניים.

הפועל נצרת עילית - מכבי יבנה 2:1

ניצחון ראשון של יבנה אחרי שבעה משחקים. ערן מלכין דווקא העלה את נצרת עלית ליתרון בדקה ה-8, אבל יוסי אופיר כבש צמד בדקות 70 ו-74 וקבע מהפך בצפון.

בית"ר תל אביב רמלה - הכח עמידר רמת גן 0:2

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ממשיכה במסע ההיחלצות, הפעם עם ניצחון שלישי ברציפות. דידייה קוגבניה הבקיע את הראשון בדקה ה-36, עדן שרם שהגיע השבוע מהפועל תל אביב, הכפיל בדקה ה-88.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully