וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול לאוהדים: "נצבט לי הלב לראות מנוי גזור של אוהד"

קפטן הפועל תל אביב ניסה להרגיע את האוהדים: "אני יודע שהקהל שלנו בחיים לא עזב את הקבוצה ברגעים הקשים. לא ישברו אותנו לעולם". האדומים טוענים: חובות טביב מגיעים ל-19.1 מיליון שקל

one

הפועל תל אביב מנסה לעכל את ההתפתחויות האחרונות שחלו השבוע, ובמרכזן כמובן ההעברה החמה של חודש ינואר עם עזיבתו של גילי ורמוט ליריבה השנואה, מכבי תל אביב. שי אבוטבול פנה היום (חמישי) לאוהדים באמצעות חשבון הפייסבוק שלו, וכתב להם: "לאור ההתפתחויות האחרונות בקבוצה, ברצוני לפנות אליכם הקהל האדום. אני מבין את האכזבה שלכם מהיכולת שלנו העונה ובעיקר ממה שקורה בימים האחרונים.

"המועדון של כולנו עובר ימים קשים, אבל דווקא ברגעים כאלו אנחנו צריכים אתכם איתנו", המשיך הקפטן. "אני שומע וקורא תגובות של אוהדים שאומרים 'אני עם הפועל סיימתי, זהו'. נצבט לי הלב כשראיתי תמונה של מנוי גזור שאוהד פרסם. זה לא מתאים לאוהדים שלנו, שמלווים אותנו בטוב וגם ברע, ואני יודע שהקהל שלנו בחיים לא עזב את הקבוצה ברגעים הקשים.

"בעוד יומיים יש לנו משחק סופר חשוב (נגד הפועל רעננה, ע.ג), אז חברים בואו נשים הכול בצד ונתרכז באהבה הגדולה שלנו ובמטרה הבאה שהיא השגת ניצחון בשבת. אני בטוח שתבואו ותתמכו כי רק יחד נצא לדרך טובה יותר. לא ישברו אותנו לעולם. אוהב אתכם תמיד".

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ניב אהרונסון
מקווה לראות את האוהדים מתגייסים בשבת. שי אבוטבול/ניב אהרונסון

בתוך כך, הפועל תל אביב פרסמה את פירוט חובותיו של אלי טביב למועדון. "על פי ההסכם בין רמון לטביב, כל החובות וההתחייבויות עד לתאריך 1/7/12, חייב טביב לשלם", נכתב. "במהלך המשא ומתן הודיע טביב שהחובות מסתכמים בכשלושה עד חמישה מיליון שקל והם נמצאים בקופת המועדון. כמו כן, הודיע טביב שתוך זמן קצר עד שנה יוחזרו כל החובות או מרביתם. כעת, שנתיים וחצי לאחר הרכישה, יש בחשבון הבנק של הקבוצה השייך לטביב 36 אלף שקל".

עוד נמסר כי במסגרת התביעות והחובות מתקופת טביב, יש חובות בסך שלושה מיליון שקל עבור שחקנים, 1.09 מיליון שקל עבור עובדים, 3.44 עבור ספקים וזכאים שונים, 9.8 מיליון שקל עבור מס הכנסה, 1.5 מיליון שקל לביטוח לאומי, 1.4 למשיכת ערבויות ובסך הכול 19.141 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully