וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השחקן הטוניסאי פרש רק כדי להימנע ממפגש מול דודי סלע?

מאליק ג'אזירי, שהחרים בעבר מפגש מול ויינטרוב, החליט בצעד מפתיע לפרוש מטורניר מונפלייה למרות שהוליך 3:6. הסיבה? ככל הנראה האפשרות שיפגוש את הישראלי בשלב הבא

מאלק ג'אזירי טניסאי טוניסאי. רויטרס
העדיף לפעול באופן חוקי הפעם. ג'אזירי/רויטרס

האם הטניסאי הטוניסאי, מאליק ג'אזירי, המדורג 65 בעולם, פרש בכוונה מטורניר מונפלייה רק כדי להימנע ממפגש מול הטניסאי הישראלי, דודי סלע? לאחר שניצח 3:6 את יריבו דניס איסטומין מאוזבקיסטן בטורניר הנערך צרפת, החליט ג'אזירי, בצעד מפתיע יש לומר, לפרוש מהטורניר. האם זה קשור לעובדה שבשלב הבא אמור היה לחכות לו דודי סלע? כנראה שכן.

באוקטובר 2013 אותו ג'אזירי סירב להופיע למשחק מול אמיר ויינטרוב, אז בטורניר טאשקנט, דבר שגרר תגובה חריפה מאוד מאיגוד הטניס העולמי, שהחליט להשעות את נבחרת טוניסיה לשנה שלמה מגביע דייויס. אגב, ג'אזירי משתף פעולה בטורניר הזוגות במונפלייה עם מארק לופס והשניים אמורים לשחק מול פרנק צרמאק ויוני ארליך בסיבוב השני. מעניין מה יעשה הטוניסאי שם.

הפעם, ג'אזירי, ככל הנראה, החליט להקדים תרופה למכה, פרש כבר לפני המפגש מול סלע, ובכך נמנע מדו-קרב מול יריב ישראלי, מה שיכול היה לגרור עונש זהה לעונש שקיבלה טוניסיה בעבר, אם ואכן ג'אזירי היה מחרים גם את המפגש מול סלע. אגב טניסאים טוניסאים, אונס ג'אבור הייתה אמורה לשחק בחצי גמר טורניר באקו ב-2013 מול שחר פאר, אבל פרשה ביתרון 3:6, 1:4 מול מגדה לינט ברבע הגמר.

יצוין כי ג'אזירי פתח את שנת 2014 מצוין מבחינתו והגיע עד לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה הפתוחה, כשהוא מנצח 2:6, 3:6, 6:2, 6:7 (3) את מיכאיל קוקושקין בסיבוב הראשון ו-6:1, 3:6, 4:6, 6:1, 3:6 מול אדוארד רוז'ה וסלן בסיבוב השני. בסיבוב השלישי נעצר אצל ניק קיריוס האוסטרלי המצוין כשהפסיד לו 6:3, 7:6 (6), 6:1.

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
ייהנה מיריב שאמור להיות קל יותר. סלע/AP
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully