וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילד: "נבחרת קטאר רוצה להחתים את פפ גווארדיולה"

מאמן באיירן מינכן יסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה, אבל במדינה שתארח את המונדיאל ב-2022 חושבים עליו כמועמד בולט. ב"ספורט" טוענים כי מנצ'סטר סיטי וארסנל ינסו להנחית את המאמן

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
יילך אחרי הכסף הגדול? פפ גווארדיולה/GettyImages

לפפ גווארדיולה אמנם יש חוזה עד 2016 בבאיירן מינכן, אבל עתידו מעסיק כלי תקשורת רבים בעולם. בין השאר הועלו היום (רביעי) שלושה כיוונים להמשך הקריירה שלו: מנצ'סטר סיטי, ארסנל ונבחרת קטאר. בדיווח שפורסם ב"בילד" טוענים כי מאמן ברצלונה לשעבר לא יאריך את חוזהו ברגע שזה יסתיים ומתחיל לבדוק אפשרויות חדשות להמשך הקריירה שלו.

אחת האפשרויות הבולטות ברשימה היא דווקא אימון של נבחרת קטאר כחלק מהעובדה שהמדינה תארח את הגביע העולמי ב-2022. האפשרות הזו בהחלט לא נראית מופרכת לאור העובדה שגווארדיולה כבר הספיק לשחק בקטאר כאשר בשלהי הקריירה שלו הוא הגיע לקבוצת אל אהלי. אלא שלא ברור איך הדברים הללו מסתדרים עם העובדה שרק לאחרונה מונה לתפקיד הספרדי ואלרו לופס ואף בחודש שעבר הוא נפגש עם גווארדיולה ונחשב לחברו הטוב.

הטענות הללו לגבי גווארדיולה מגיעות אחרי שב"ספורט" דווח מוקדם יותר כי מנצ'סטר סיטי וארסנל מצפות בכיליון עיניים לתום הקדנציה של גווארדיולה בבוואריה ומעוניינות להחתימו. ב"ספורט" אף הגדילו לטעון כי "סיטי פשוט לא מרוצה מהפרוייקט של מנואל פלגריני", בעוד שלגבי ארסנל הכוונה היא לחפש כיוון חדש בעידן שאחרי ארסן ונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully