וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חיים רמון מתקרב לסיום דרכו במועדון

העובדה שמחזיק זכויות הניהול נדרש להעביר לטביב חמישה מיליון שקל במסגרת הכרעת בורר גורמת לכך שמי שירצה להחליף את רמון יידרש לשלם בעבור 50 אחוז מהמניות. עמותת האוהדים פועלת לגייס את הכסף

צילום: קובי אליהו עריכה: קשת סידי

עתידו של חיים רמון בהפועל תל אביב יוכרע הערב (רביעי) בישיבת בעלי המניות של המועדון. מתברר כי היום יצאה החלטת הבורר בין אלי טביב לרמון. הבורר בעצם קבע שרמון צריך להעביר בסך הכול 7 מיליון שקלים. טביב חייב להפועל תל אביב 2.25 מיליון שקלים - סכום שהצטבר מחובות, ואותו סכום יקוזז מרמון. את שארית הכסף הוא יעביר לטביב, קצת פחות מ-5 מיליון. המשמעות המיידית היא שזכויות הניהול שהועברו לרמון על כחמישים אחוז מהמניות הפכו להיות בעלי תג מחיר, כלומר מי שירצה להחליף את רמון כמחזיק זכויות הניהול יעביר לטביב כ-5 מיליון שקל.

הבלוג של עמית גולדשטיין: "המכירה של ורמוט היא ירידת ליגה בטוחה"

הבעלים של הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
עתידו ייקבע הערב. חיים רמון/ניב אהרונסון

הערב תנסה עמותת האוהדים לגייס את הכסף כדי להחליף את רמון ולהפוך לגורם החזק בהפועל תל אביב, אולם עדיין יש לא מעט קשיים אם העמותה תגייס את הסכום. להפועל תל אביב ישנן לא מעט הלוואות לגורמים שונים, ולכן העמותה כרגע לא מתלהבת לקחת על עצמה את האחריות על הכספים הללו, אך לחץ האוהדים עשוי להשפיע בעניין הזה. כמו כן, במהלך הדיונים בתיק מול טביב הגיעה תביעת שומה חדשה ממס הכנסה על סך שמונה מיליון שקל שהפועל נדרשת לשלם, נושא שבעצמו יקשה על העברת הזכויות לידי העמותה.

חשוב לציין כי אם העמותה בסופו של דבר תחליט לקחת על עצמה את ניהול המועדון, היא תמנה קבוצת ניהול מטעמה שתכלול מנכ"ל חדש ושדרה ניהולית ללא שכר. כרגע יש לא מעט צעדים שאמורים להתרחש כדי שרמון יהיה מחוץ למועדון, אך העובדה שיש תג מחיר בעבור חמישים אחוז מהמניות אמורה לסלול את דרכו החוצה מהפועל תל אביב. אגב, במועדון טוענים כי מני וייצמן יהיה האיש שיעביר לטביב את הכסף שרמון חייב.

חיים רמון מסר: "אני שמח שהבורר מכיר בכך שטביב לקח 2.25 מיליון שקל מקופת הפועל תל אביב ואפשר לקזז אותם מהסכום שמגיע לטביב. עו"ד עמית פינס, שייצג את הפועל בהליך, טוען כי לצערו הבורר טעה כשאמר שלא ניתן לקזז את חובותיו של טביב להפועל תל אביב שמצטברים ל-20 מיליון שקל, זאת למרות הסכם הרכישה שבו מנגנון המאפשר זאת. יתרה מכך, במהלך הדיונים בתיק, הגיעה תביעת שומה חדשה ממס ההכנסה על סכום של שמונה מיליון שקל שהפועל נדרשת לשלם. סכום זה בלבד אותו הפועל תל אביב תהיה חייבת לשלם עולה בהרבה על הסכום שפסק הבורר ועל כן אנו שוקלים הגשת בקשה לביטול חלקי של ההחלטה בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully