וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון סילבה נכשל בבדיקת סמים, יפרוש מאומנויות לחימה?

אלוף ה-UFC לשעבר במשקל בינוני ומי שנחשב ללוחם ה-MMA הגדול ביותר בהיסטוריה, נתפס כשבגופו סטרואידים לאחר הקרב מול ניק דיאס, שגם כן נכשל בבדיקה. סיומה של אגדה ברזילאית?

אנדרסון סילבה לוחם MMA. Felipe Dana, AP
אנדרסון סילבה בימים שמחים יותר/AP, Felipe Dana

ב-28 בדצמבר 2013, רבבות של לבבות, אם לא יותר, התנפצו לחתיכות, לאחר שלוחם ה-MMA הגדול ביותר בכל הזמנים, אנדרסון סילבה, שבר את רגלו בקרב על אליפות ה-UFC במשקל בינוני מול כריס וויידמן. "העכביש", כך הוא מכונה, עלה לקרב לאחר הפסד מול אותו וויידמן מספר חודשים לפני כן, במטרה להחזיר לעצמו את התואר. זה נגמר בצורה טרגית.

מעריציו של הלוחם הברזילאי בן ה-39 חיכו יותר משנה לראות את סילבה חוזר לזירה. לאחר אותו קרב ארור, ב-31 בינואר 2015, סילבה חזר לקדמת הבמה, לקרב הקאמבק שלו מול ניק דיאס. זה נגמר בניצחון מוחץ של העכביש אחרי חמישה סיבובים.

אלא שלא הכול ורוד. בארצות הברית מדווחים שהן סילבה והן דיאס נכשלו בבדיקת סמים שנערכה עוד לפני הקרב. במקרה של הברזילאי מדובר בסטרואידים, ואילו במקרה של יריבו האמריקני מדובר בכמות גדולה של מריחואנה. לא ברור כיצד הנושא ישפיע על הקריירה של השניים, אך אם לאחר הקרב הייתה הרגשה שסילבה יחליט לפרוש אחרי קריירה ארוכה וגדושה, כעת נדמה כי ההודעה שלו על כך קרובה מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully