וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתמה העסקה: פאס למכבי חיפה, ג'אבר, חבשי וכליבאת לסכנין

אחרי שאיתי שכטר חתם וערך אימון בכורה בירוק, גם הטרייד עם סכנין הושלם. שני הצעירים הצטרפו לכליבאת והושאלו לקבוצה מהמגזר, שנפרדה מהבלם הספרדי בן ה-36. גם הוא עבר בהשאלה

one

יום עמוס עבר על מכבי חיפה ובסיומו השיגו הירוקים את מה שרצו: הטרייד עם בני סכנין בעניין צירוף אברהם פאס הושלם הערב (שלישי) בהצלחה ובמסגרתו הבלם הספרדי בן ה-36 עבר בהשאלה לשורות הירוקים, כשמנגד עברו בהשאלה לסכנין עטאא ג'אבר ועאיד חבשי. אחרי שנראה היה שהמגעים הגיעו למבוי סתום, הצדדים הגיעו לפריצת דרך שאפשרה את הטרייד. עוד לפני כן, מוחמד כליבאת סגר בסכנין והושאל לשורותיה עד לתום העונה.

יש לציין ששלושת המושאלים לסכנין יוכלו לשחק נגד מכבי חיפה, בניגוד לגדיר וריאן שלא הורשו לשחקן נגד קבוצת האם שלהם ולגביהם ידונו שני הצדדים בהמשך, כשלא מן הנמנע שגם הם יוכלו לשחק נגד מכבי חיפה במפגש הבא בין הקבוצות.

אברהם פאס שחקן מכבי חיפה חותם על חוזה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עבר לכרמל. אברהם פאס/אתר רשמי, מכבי חיפה

הבעלים יעקב שחר התייחס באתר הרשמי של מכבי חיפה לטרייד שהתבצע: "יום של לבטים רבים עבר עלינו. בנוסף התקבלה החלטה לבצע החלפת שחקנים בהשאלה עד סוף העונה עם מועדון בני סכנין. הבלם אברהם פאס הושאל למכבי חיפה. בתמורה הושאלו שני השחקנים הצעירים שלנו: הבלם, עאיד חבשי והקשר עטאא ג'אבר. כמו כן, נרשם היום החלוץ איתי שכטר. החלוץ, מוחמד כליבאת הושאל עד תום העונה. הסיבות לטרייד הינן מקצועיות."

הנשיא הוסיף ואמר: "המאמן מרקו בלבול סבור כי במצב בו הקבוצה נמצאת דרוש בלם מנוסה שתהיה לו השפעה על ייצוב ההגנה והקשר עם חלקי הקבוצה הנוספים. למאמן יש היכרות וניסיון טוב עם הבלם פאס, אותו אימן בעבר והמליץ לקבלו עד סוף העונה. כמו כן, הובטח על ידי מאמן בני סכנין, שחקן העבר שלנו, אלי כהן, כי הצעירים המוכשרים שלנו יקבלו דקות משחק רבות ומובטחות אצלנו. מאחר ומדובר בארבעה חודשים לסיום העונה, אנו מקווים שמהלך זה יהיה טוב לשני הצדדים, ובסוף העונה ישובו אלינו השחקנים עם יותר ניסיון בליגת העל. העובדה שהעסקה בין המועדונים נחתמה בסמוך לסיום מועד העברות מעידה עד כמה הייתה קשה ההחלטה. כאמור, אנו משוכנעים כי בעוד מספר חודשים נקבל את חבשי, עטאא ושאר השחקנים הצעירים המושאלים שלנו יותר מנוסים ומוכנים להתמודד על מקומם בסגל של העונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה באימון הבכורה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון ראשון בירוק. איתי שכטר/אתר רשמי, מכבי חיפה

ומה לגבי שחקני שעוזבים? שמעון אבוחצירא שוחרר לקרית שמונה בהשאלה, ויאם עמאשה היה בדרכו חזרה לשם גם כן, אך נשאר בסופו של דבר.

איתי שכטר חתם במכבי חיפה על חוזה לשלוש שנים וחצי. שכטר שיחק שנה אחת בנאנט הצרפתית ועל מועמדותו לירוקים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. לפני החתימה הרשמית, התייחס שכטר לקבוצתו החדשה: "אני מאוד שמח לחזור לישראל ולמועדון גדול כמו מכבי חיפה. ברגע שידעתי שמועדון כמו מכבי חיפה רוצה אותי לא הייתה התלבטות, מבחינתי אני שמח להגיע לפה". החלוץ המשיך ואמר: "אחרי שראיתי מצרפת את האצטדיון המדהים והקהל החם שדוחף בכל מצב, הרגשתי שזה הזמן שלי לבוא ואני מקווה לעשות את הכול בשביל להחזיר למועדון". שכטר ערך אימון בכורה וההערכה היא שהוא ייכלל לסגל כבר במשחק הקרוב בעכו.

החלוץ אלירן עטר, עבר הבוקר בדיקה עיניים. בבדיקה לא נמצא ממצא חריג. החלוץ אמור לשוב לאימונים בהדרגה, בימים הקרובים.

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה באימון הבכורה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מתרגל. איתי שכטר/אתר רשמי, מכבי חיפה

אוהדי הקבוצה פתחו במתחם הקניות "באזז" הסמוך לסמי עופר, חנות מזכרות, בה ניתן יהיה לרכוש חולצות, מעילים, כדורים ועוד מזכרות משנים קודמות. בנוסף, הקימו האוהדים במקום מוזיאון אוהדים, בו יוצגו לקהל פרטי וינטג' מיוחדים של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות המזכרות של אוהדי מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון ראשון: 09:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully