וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה במשחק של בני יהודה ואחי נצרת: "מתי זה ייגמר? כשמישהו יהרג?"

יו"ר אחי נצרת אחמד חילו מיואש: "לא יהיה כדורגל, מה, ערבים לא ישחקו נגד יהודים ויהודים לא ישחקו נגד ערבים?" דמאיו: "תקפו אוהדים שלנו עוד לפני המשחק". אבוקסיס: "שישלחו אותם לכלא"

one

על כר הדשא, בני יהודה סיפקה הערב (שני) הצגה גדולה ודרסה את מכבי אחי נצרת 1:6, על מנת להגדיל את הפער בפסגת טבלת הליגה הלאומית לשבע נקודות כמה חבל שאת ההצגה גנבו אוהדי שתי הקבוצות, שסידרו עוד ערב עגום לכדורגל הישראלי עם מופע מגעיל של קללות גזעניות, עימותים וזריקות חפצים אחד על השני. כוח האבטחה התעכב משמעותית בכניסה ליציע ובינתיים, נראו גם דגלי פלסטין ביציע נצרת ואחד האוהדים אף הוציא צינור והתיז לכיוון היציע של הזהובים. אחד מאוהדי בני יהודה נפצע, והמשטרה עצרה אוהד נוסף. ספק אם זה יספק הרתעה לקראת אירועי העתיד.

אוהדי בני יהודה. מגד גוזני
עוד אירוע מביש בכדורגל הישראלי. אוהדי בני יהודה/מגד גוזני

"לא צריך לתת לגזעניים במה", אמר אחמד חילו, יו"ר אחי נצרת. "יש כאלה שלא באים לכדורגל אלא באים למשחק שיש בו קצת אווירה גזענית והם באים כדי לקלל ולעשות בלגן, אני עוד פעם חושב ואמרו לפני, שופטים בבתי המשפט צריכים להתעורר ולשלוח עונשים לבית הסוהר. מתי זה ייגמר? כשמישהו יהרג במגרש כדורגל? חבר'ה, זה יגיע. אני לא מדבר על הדיינים במגרשי הכדורגל, מי שאשם זה אוהדים שמתפרעים ומקללים קללות גזעניות, בתי המשפט צריכים להעניש אותם. אני חושב שבאים אוהדים גזעניים שמקללים בבית שלנו. אתם זוכרים מה היה עם בני לוד ובני יהודה, זה לא צריך לקרות, זה חימם. היו קללות משני הצדדים, לא רק מצד הקהל שלנו, אני מבקש - זה לא יהיה כדורגל, מה, ערבים לא ישחקו נגד יהודים ויהודים לא ישחקו נגד ערבים? בתי המשפט מענישים את האנשים הלא נכונים. שיתעוררו ויעיפו את האוהדים. אם נדע שיש לנו אוהד שעשה בעיה אנחנו גם נתלונן עליו. אני מבקש מדייני ההתאחדות - תענישו את הקהל, לא את הקבוצות. למה לקנוס את אחי נצרת או בני יהודה ולפגוע בקופות שלהם, מה יעזור הקנס, רק ההתאחדות תיהנה. מה יעזור אם יהיה רדיוס, השחקנים יסבלו. צריך לזרוק את הגזעניים, שיעצרו אותם".

משה דמאיו הוסיף: "עוד לפני שהתחיל המשחק תקפו את האוהדים שלנו מחוץ למגרש, היו כמה אוהדים שנחבלו והצילומים מדברים בעד עצמם. אני ציפיתי שהנהלת אחי נצרת תגנה את מה שקרה פה היום, אני בעצמי הייתי חשוף לזריקת בקבוקים כשעליתי ליציע של אוהדי בני יהודה. אני חושב שהמצלמות מראות את כל מה שהיה פה, באו 60-70 אוהדים שבאו לעודד וקיבלו מכות, ועוד אחר כך יגידו שהאוהדים שלנו אשמים. צריך לטפל באלימות ולעקור אותה מהשורש. צריך להעניש את מפרי החוק בצורה קשה מאוד. שאנשים יידעו שהם מסתכנים בישיבה בבית סוהר. אני לא ידוע מה מצבו של האוהד שלנו שנפצע, הוא נפגע בצוואר מהשלכת חפץ".

יוסי אבוקסיס סיכם: "אני מסכים עם אחמד חילו, הגיע הזמן שיענישו את מי שעושה את הבלגן. כל פעם מענישים את הקבוצות ואת השחקנים, אבל צריך להעניש את האוהדים ולשלוח אותם לכלא. חבל, עכשיו קבוצות מקבלות רדיוסים, וחבל שהקבוצות והשחקנים משלמים על כל הדברים האלה בסופו של דבר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully