וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות הישראלי הסתיים: כל העדכונים וההעברות

אקשן בלתי פוסק בבקרת התקציבים, ולא רק ורמוט: טרייד בין מכבי חיפה לסכנין, אבוחצירא בקרית שמונה, גל אראל בהפועל פ"ת, שי חדד באשדוד, אבוטבול ברעננה. כל העדכונים מהקבוצות, כך זה קרה

one

בווידאו: משחקו האחרון של ורמוט במדי הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב

יום אחרי רוב מדינות אירופה, חלון ההעברות החורפי של ליגת העל והליגה הלאומית ננעל הערב (שלישי) עד סיום העונה בהרעשה כבדה. שלל החתמות התבצעו, לצד עסקאות גדולות שנפלו ממש ברגע האחרון. גילי ורמוט במכבי תל אביב, אברהם פאס במכבי חיפה, שמעון אבוחצירא בעירוני קרית שמונה ועוד ועוד. כך זה קרה.

שוער מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו. ניב אהרונסון
מעברו לבאר שבע נפל ברגע האחרון. אופיר מרציאנו/ניב אהרונסון

21:30: עדכון של הרגע האחרון מבני סכנין. בקבוצה משוכנעים שקאצ'ובה יצטרף למרות שחוזהו לא עבר בבקרה. בקבוצה מאמינים שיקבלו אישור מבית הדין העליון להעביר את חוזהו מחר. (שלמה וייס).

20:20: נפלה עסקת אופיר מרציאנו להפועל באר שבע והשוער נשאר באשדוד. כמו כן, גם הטרייד עם הפועל רעננה לא יצא אל הפועל: אוסטין אג'ידה נשאר בבאר שבע, אנתוני וואקמה ברעננה. (איציק יצחקי)

19:40: בני סכנין משחררת: יאניס פפאדופולוס ואחמד קאסום עברו בהשאלה להפועל עכו. וואסים סוסאן סוכנו של קאסום סגר את העברת שחקנו. (שלמה וייס)

19:30: הפועל פתח תקוה הודיעה רשמית על צירופם של חמישה שחקנים: גל אראל בהשאלה מהפועל באר שבע, בן תורג'מן מהפועל עכו, בן בן יאיר ממכבי פתח תקוה וגאל אטוק מהפועל תל אביב שהצטרפו לדור ג'אן שהגיע מקרית שמונה. (יניב טוכמן)

19:26: האם שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו יעבור קבוצה ברגע האחרון? הפועל באר שבע מנסה להביאו ממ.ס. אשדוד במהלך בזק. בנוסף, באר שבע תשלח את אג'ידה לרעננה כדי להיפטר מזר ותקבל בתמורה גם את אנתוני וואקמה. (איציק יצחקי). לידיעה המלאה.

19:00: סופית: ויאם עמאשה לא הגיע לסיכום כספי עם עירוני קרית שמונה ולכן יישאר במכבי חיפה עד סוף העונה, אז גם יסתיים חוזהו אצל הירוקים (שלמה וייס).

19:00: הפועל רעננה הצליחה להשלים את המשא ומתן עם משה אבוטבול, קשרה של עירוני קרית שמונה, והוא חתם רשמית. (רענן ברנובסקי)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן הפועל תל אביב (אמצע) עם גילי ורמוט. ברני ארדוב
הסתפק בילדים של מכבי תל אביב. אלי כהן/ברני ארדוב

18:59: נחתמה עסקת אברהם פאס: הבלם הספרדי של סכנין עבר למכבי חיפה בהשאלה, כשהקבוצה מהמגזר קיבלה תמורתו בהשאלה את עטאא ג'אבר ועאיד חבשי, בנוסף למוחמד כליבאת שעבר מוקדם יותר. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

18:59: הקשר/חלוץ בן בן יאיר עבר ממכבי פתח תקוה להפועל פתח תקוה, ממש ברגע האחרון. (איציק יצחקי)

18:52: החלון על סף סגירה, אבל בינתיים הפועל פתח תקוה בשיחות מואצות עם גל אראל, קשרה של הפועל באר שבע, בניסיון לצרפו ברגע האחרון. (איציק יצחקי)

18:40: הפועל תל אביב חשפה את מתווה עסקת ורמוט: היא תקבל כ-700 אלף יורו וכן את בן רייכרט ושון גולדברג, בנוסף לזכויות עתידיות על עומרי אלטמן, לנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה. לידיעה המלאה (עמית גולדשטיין)

18:25: אלי כהן ביקש להחתים את טומיסלב פאיוביץ' מהפועל באר שבע, במקרה שזו תשחרר אותו אם תשלים את עסקת וואקמה.

18:20: אנתוני וואקמה הגיע לפגישה עם אנשי הפועל באר שבע במטרה לחתום בקבוצה.

18:05: קשיים במשא ומתן בין ויאם עמאשה לעירוני קרית שמונה. אם מחזיקת הגביע לא תשפר משמעותית את ההצעה, החלוץ יישאר במכבי חיפה עד סוף העונה. (איציק יצחקי)

17:46: רשמי: החלוץ הצעיר דור ג'אן הושאל עד סוף העונה מקרית שמונה להפועל פתח תקוה. (שלמה וייס)

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
שוב עם בן שמעון. דויד סולארי/ברני ארדוב

17:15: סוכמה עסקת החליפין בין מכבי פתח תקוה למ.ס. אשדוד: הלוזונים יקבלו את דויד סולארי, בעוד ניקולאס פלצ'וק יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף לאשדוד. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

17:10: הפועל ניר רמת השרון מהלאומית צירפה את השוער טארק נאטור (מכבי סקציה מעלות תרשיחא) והחלוץ בן פלח (הפועל מורשה רמת השרון).

17:04: מרקו בלבול הודיע להנהלת מכבי חיפה כי הוא מוכן להעביר את עאיד חבשי לסכנין. בעקבות כך חזרו הצדדים לנהל מו"מ בטרייד על אברהם פאס. (איציק יצחקי)

17:00: שי חדד סגר את תנאיו במ.ס. אשדוד, שכעת ממתינה לקבלת שחרורו הבינלאומי מרומניה, שם שיחק בפטרולול. (יניב טוכמן)

16:15: עכשיו זה רשמי: גילי ורמוט עזב את הפועל תל אביב וחתם לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב, שתשלם כ-650 אלף יורו. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

16:13: אלמוג אוחיון נפרד מהפועל חיפה וחתם רשמית במכבי פתח תקוה. (איציק יצחקי)

גילי ורמוט חותם על החוזה במכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
למי שמתקשה להאמין: גילי ורמוט חותם מול ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

15:59: רשמי: מוחמד כליבאת הושאל ממכבי חיפה לבני סכנין עד תום העונה, והוא למעשה חוזר לקבוצה בה כיכב בעונה שעברה. (שלמה וייס)

15:57: הפועל באר שבע מנסה להחיות את עסקת וואקמה על ידי פינוי מקום של זר, באמצעות אופציית שליחת טומיסלב פאיוביץ' למכבי חיפה, שהסתבכה עם הטרייד על אברהם פאס. סגנית האלופה גם עשויה לבקש את דקל קינן בתמורה. (איציק יצחקי)

15:49: הפועל חיפה מחכה לקבל את השחרור של חמדי סליחי מהפועל עכו. (שלמה וייס)

15:45: שלומי אזולאי, ששוחרר מהפועל תל אביב, עשוי לעבור להפועל רעננה. (יניב טוכמן)

15:44: האם בן רייכרט יפיל את עסקת גילי ורמוט? הקשר הצעיר מסרב בשלב זה לעבור להפועל תל אביב לצמיתות. גם מכבי מסרבת ומוכנה לשלוח אותו רק בהשאלה עד סוף העונה, ובתמורה תאריך את חוזהו אצלה. (יניב טוכמן)

15:42: למרות פנייתה של מכבי תל אביב, טוטו תמוז העדיף להמשיך ברומניה ויצא למחנה האימונים של פטרולול. (רענן ברנובסקי)

איברהים פאס. מכבי חיפה
עבר למכבי חיפה ברגע האחרון. אברהם פאס/מכבי חיפה

15:18: עסקת העברתו של אברהם פאס למכבי חיפה על סף פיצוץ. סכנין ביקשה גם את עאיד חבשי ובחיפה סירבו, כך שכרגע נראה כי גם עטאא ג'אבר לא יעזוב ורק מוחמד כליבאת יעבור לסכנין. בכיר בחיפה: "נדע סופית בשעתיים הקרובות". (איציק יצחקי, שלמה וייס)

14:24: התקרבות בין מ.ס. אשדוד לשי חדד, מגן/קשר בית"ר ירושלים לשעבר שהחל את העונה בפטרולול הרומנית. (יניב טוכמן)

14:20: עדכון לאומית: עירוני קרית גת צירפה את החלוצים גיל גילקרוב (בית"ר תל אביב רמלה) ועומר מולאי, ואת המגן הצעיר גיא שמיר (הפועל פתח תקוה). (איציק יצחקי)

14:16: עסקת וואקמה לבאר שבע פוצצה. בכיר במועדון אמר: "הוא לא יגיע עכשיו, אולי בעונה הבאה". בעקבות כישלון המגעים, הבלם טומיסלב פאיוביץ' קיבל הודעה כי הוא נשאר עד תום העונה. (איציק יצחקי)

טומיסלאב פאיוביץ' הפועל באר שבע מול אנתוני וואקמה הפועל רעננה. מגד גוזני
אחד לא מגיע לבאר שבע, השני נשאר. אנתוני וואקמה מול טומסיבל פאיוביץ'/מגד גוזני

13:59: ויאם עמאשה קרוב לסיכום על חזרה לקרית שמונה, שכבר צירפה את שמעון אבוחצירא ממכבי חיפה. (איציק יצחקי)

13:47: בתום פגישה בין אנתוני וואקמה להפועל באר שבע טרם הושג סיכום בין הצדדים והעסקה על סף פיצוץ. (איציק יצחקי)

13:56: אלמוג אוחיון קיבל מהפועל חיפה אישור למצוא קבוצה אחרת. (שלמה וייס)

13:45: קשר מכבי פתח תקוה ניקולאס פלצ'וק צפוי לחתום במ.ס אשדוד. דויד סולארי יבקש רשות מהמאמן ניר קלינגר לעזוב מכבי פתח תקוה. גם מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און פנה לאשדוד וביקש את סולארי. (יניב טוכמן, איציק יצחקי)

13:31: בבאר שבע בוחנים מספר חלופות בעניין פאיוביץ'. אם הבלם יילך נשקלת אפשרות לטרייד. אחד הרעיונות שעלו הוא להעביר את פאיוביץ' למכבי חיפה תמורת דקל קינן. בחיפה טוענים כי לא נעשתה אליהם פניה בעניין. (איציק יצחקי)

איתי שכטר, יעקב שחר, מכבי חיפה. מכבי חיפה
ברוך הבא. איתי שכטר/מכבי חיפה

13:40: הפועל תל אביב חזרה לאופציית לירוי צעירי, ומתבשל טרייד עם הפועל פתח תקוה שבמסגרתו שגיב יחזקאל וצעירי יחליפו צדדים. (עמית גולדשטיין)

13:34: הפועל פתח תקוה סירבה לשחרר את אורמוש, והטרייד עם מכבי פתח תקוה לא יצא לפועל. פלצ'וק מנהל מגעים עם אשדוד. (איציק יצחקי)

13:17: מכבי תל אביב פנתה לטוטו תמוז, לו חוזה לעונה וחצי נוספות בפטרולול הרומנית. הרומנים מבקשים על החלוץ 700 אלף יורו. (רענן ברנובסקי)

13:16: הפועל באר שבע פנתה לאדי גוטליב מהפועל עכו בניסיון להחתימו. (איציק יצחקי)

12:28: עסקת עשהאל בן שבת לבית"ר ירושלים פוצצה.

12:05: איתי שכטר חתם רשמית במכבי חיפה: "מאוד שמח לחזור לישראל ולמועדון גדול כמו מכבי חיפה. ברגע שידעתי שמועדון כמו מכבי חיפה רוצה אותי לא הייתה התלבטות, מבחינתי אני שמח להגיע לפה. אעשה הכל בשביל להחזיר למועדון". לידיעה המלאה (איציק יצחקי)

12:00: חמדי סליחי ערך אימון בכורה בהפועל חיפה: "מצטער שאלו הנסיבות שעזבתי את עכו, מודה להנהלת הפועל חיפה שעשתה מאמצים גדולים להביא אותי"

עשהאל בן שבת שחקן עירוני רמת השרון לפני סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מגיע לבית"ר ירושלים. עשהאל בן שבת/ברני ארדוב

11:51: עסקה סגורה: שמעון אבוחצירא שוחרר ממכבי חיפה ומושאל עד סוף העונה בעירוני קרית שמונה. (איציק יצחקי) לידיעה המלאה

11:51: עטאא ג'אבר שוחרר ממכבי חיפה ועובר לבני סכנין, במסגרת עסקת אברהם פאס שקרובה לסיכום. (איציק יצחקי)

11:46: בהפועל רעננה מאשרים: אנתוני וואקמה על סף סיכום בהפועל באר שבע. חלוץ הפועל רעננה כבש העונה ארבעה שערים והוסיף שלושה בישולים. (רענן ברנובסקי)

11:42: גילי ורמוט סיכם במכבי תל אביב. קשר הפועל תל אביב יחתום בשורות האלופה על חוזה לשלוש שנים וחצי. לידיעה המלאה (עמית גולדשטיין)

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ערך אימון בכורה בהפועל חיפה. חמדי סליחי/אדריאן הרבשטיין

11:31: חלוץ הפועל רעננה אנתוני וואקמה וחלוץ קרית שמונה רוג'רס קולה הוצעו להפועל באר שבע. כרגע יש חמישה זרים לקבוצה מבירת הנגב. (איציק יצחקי)

11:19: בן בוטבול מהפועל עכו עבר למכבי הרצליה. (איציק יצחקי)

11:13: מכבי נתניה הודיעה שהחלוץ נבו מזרחי חתם. עדיין לא ברור אם הבקרה תאשר את העסקה לאור הבעיות הכלכליות של המועדון. (יניב טוכמן)

10:55: גיא משפתי אושר בבקרת התקציבים וחתם בהפועל ירושלים מהלאומית. (יניב טוכמן)

10:25: מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה במגעים לטרייד: אורמוש למכבי, פלצ'וק להפועל. לידיעה המלאה (איציק יצחקי)

10:22: המגן-קשר ליאור ברטקובסקי מראשון לציון חתם עד סוף העונה במכבי פתח תקוה, אחרי שנבחן בה בחודשים האחרונים.

10:19: בקרת התקציבים מבקשת מיואב כץ להוסיף ערבויות כדי להעביר את חוזהו של חמדי סליחי בקבוצה. (שלמה וייס)

09:44: מ.ס. אשדוד מנסה לסגור את צירופו של שלומי אזולאי, חלוצה של הפועל תל אביב. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

09:38: קשר בידווסט וייטס יניב שגב (18) חתם במכבי פתח תקוה. השחקן שעזב את הפועל תל אביב לדרום אפריקה חוזר לישראל. בשלב הראשון יתאמן בקבוצה הבוגרת וישחק בנוער. (איציק יצחקי)

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. דוברות קרית שמונה, סטודיו WEB yourself,
קבלת פנים חמה בקרית שמונה. שמעון אבוחצירא/דוברות קרית שמונה, סטודיו WEB yourself

09:32: מכבי פתח תקוה מנהלת מגעים לצירופו של אלמוג אוחיון מהפועל חיפה. (איציק יצחקי)

09:15: מכבי פתח תקוה והפועל עכו מנהלות מגעים מתקדמים להעברת ניקולס פלצ'וק לקבוצה מהצפון. (איציק יצחקי)

09:01: קרית שמונה ושמעון אבוחצירא בשלבים מתקדים, אולי בדרך לאיחוד. האם רוג'רס קולה היה בדרך לאשדוד? לידיעה המלאה (שלמה וייס)

08:43: בני סכנין מחכה לתשובות סופיות ממכבי חיפה בנוגע למוחמד כליבאת, המעוניין לחזור לקבוצתו מהעונה שעברה. לידיעה המלאה (שלמה וייס)

08:35: מכבי חיפה בניסיון אחרון לצרף בלם. המועדון פנה הלילה להיידוק ספליט בניסיון לצרף את מריו מלוצ'ה. אם העסקה לא תתבצע, היא תנסה לסגור את העברת אברהם פאס, בלם סכנין. לידיעה המלאה (איציק יצחקי)

08:32: הפועל רעננה ויתרה ככל הנראה על צירוף זר חמישי, ותנסה להחתים קשר ישראלי. השמות שהוזכרו הם משה אוחיון, משה אבוטבול ותומר סוויסה. (רענן ברנובסקי)

08:31: בית"ר עושה מאמצים לצרף את עשהאל בן שבת, במקביל לניסיונות לצרף את חלוץ הפועל עפולה לנרי קהינדה. לידיעה המלאה (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully