וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הסכים להצעה של גרשון ויאמן את נבחרת העתודה

2.2.2015 / 15:11

מאמן הפועל תל אביב נעתר להצעת המנהל המקצועי החדש של הנבחרות הצעירות ויוביל את הנבחרת הצעירה באליפות אירופה באיטליה. אלעד חסין המועמד המוביל לאימון נבחרת הקדטים

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יהיה אחראי על הדור הצעיר. קטש/ברני ארדוב

מינוי ראשון לפיני גרשון כמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות באיגוד הכדורסל: עודד קטש הודיע היום (שני) לגרשון וליו"ר הועדה המקצועית משה ויינקרנץ כי יקח על עצמו את תפקיד מאמן נבחרת העתודה בקיץ הקרוב. משימת השכנוע לא הייתה קלה, ולא מעט מאמנים לא היו מעוניינים להתקרב אל הנבחרת בשל העובדה שמתוך 20 נבחרות שישתתפו באליפות באיטליה ינשרו 7 לדרג ב'. ישראל תשחק בבית אחד עם סרביה, בולגריה, יוון ולטביה ותקווה להמנע מהגעה למשחקי המבחן.

לקטש תהיה זו חזרה לחיק איגוד הכדורסל אחרי קיץ אחד בלבד. בקיץ 2010 הוא מונה לעוזר המאמן של אריק שיבק בנבחרת ישראל לצד דן שמיר, והמשיך בתפקיד זה קדנציה נוספת, הפעם לצידו של אריק אלפסי. קטש צפוי למנות עוזר בכיר, כפי שעשה שרון דרוקר בשלוש העונות האחרונות.

בין השמות הבולטים שיעטרו את נבחרת העתודה בקיץ הקרוב נמצאים עידן זלמנסון מבני הרצליה, איתי שגב וחואקין שוכמן מגלבוע/גליל, נאור שרון מאליצור יבנה, נמרוד לוי ואור לאומי מעירוני רמת גן ודניאל דנינו מאליצור נתניה.

במקביל גרשון מנסה למצוא מאמן לנבחרת הקדטים, שכמו נבחרת העתודה תשחק הקיץ בדרג א'. המועמד הבולט לתפקיד הוא אלעד חסין מאמן הפועל חולון.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
עשוי לאמן את הקדטים. חסין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully