וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ניצחנו בזכות מעט איבודי הכדור והריבאונד"

1.2.2015 / 23:57

מאמן הפועל תל אביב הסביר מה סידר לו ניצחון על בני הרצליה, ואמר על תמיר בלאט: "הוא ילד מיוחד. מהרגע ראשון ראינו שהוא מתאים לרמות האלה". קצורין: "מה שקורה בקבוצה זה באחריותי"

one

הפועל תל אביב טיפסה הערב (ראשון) למקום השלישי בליגת העל ועלתה למאזן 7:11 אחרי 71:91 בחוץ על בני הרצליה, ובכך נקמו האדומים על ההפסד בסיבוב הראשון. עבור עודד קטש, מדובר בניצחון רביעי בחמישה משחקים, בעוד לקבוצה של מולי קצורין זהו הפסד שני ברציפות.

עודד קטש, מאמן הפועל תל אביב, סיכם: "עשינו ניצחון מאוד יפה. פרט לרבע הראשון, הצלחנו להדק את ההגנה שלנו. מהרגע שוושינגטון וג'וליאן רייט הגיעו, הם משחקים כמעט עם חמישה גארדים, שחקנים שיכולים לחדור וקשה לשמור אותם, הרבה קלעים בחוץ, מאוד קשה לשמור את הקבוצה הזאת, אבל הצלחנו לעשות את זה. באנו עם תוכנית משחק עם הרבה דקות של ג'רון ווינסי כדי להפריע להם. מה שניצח לנו את המשחק זה היה מעט איבודי הכדור והריבאונד".

ניצחונות חוץ להפועל ירושלים והפועל תל אביב במחזור ה-18

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
מרוצה ממה שהוא רואה. עודד קטש/ברני ארדוב

על שילובם של השחקנים הצעירים, אמר קטש: "יש לי ניסיון וזה קרה לי בעבר בירושלים, וכשהפציעות קורות, הן קורות יחד. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, מוכשרים וטובים, רום, גולן, תמיר ו-ווילי, שחקנים כמו יחזקאל שיכולים לקבל הרבה מאוד דקות וגם צעירים שיכולים לקבל דקות. השחקנים הראו שהם יכולים לשחק יותר. מהרגע שנכנסנו לקצב שלנו, עשינו עבודה טובה". על המשך הדרך של הפועל תל אביב, אמר קטש: "יש לנו לפני פגרת הגביע משחק אחד נגד אשדוד, זה משחק קשה מאוד עם קבוצה שעשתה שינוי ומרגישה בסרט מלחמה. נהיה מרוכזים שם, נצטרך זמן להחלים מהפציעות, פגרת הגביע באה בזמן". על ההחתמה של תמיר בלאט, אמר קטש: "תמיר חתם בהפועל לתקופה ארוכה, אנחנו שמחים על ההחתמה הזאת, הוא מהשחקנים המבטיחים ביותר, הוא ילד מיוחד שהיה אפשר לראות מהאימונים הראשונים שהוא מתאים פיזית ומנטלית לרמות האלה".

מולי קצורין, המאמן המפסיד: "גם בשבוע שעבר וגם השבוע היינו מאוד לא אגרסיביים. בסך הכול רצינו להוריד את הפועל תל אביב באחוזי הקליעה שלהם. הצלחנו לעשות את זה, אבל הם לקחו 21 ריבאונדים בהתקפה וקיבלו הרבה מאוד הזדמנויות. כשאתה לא שומר, אתה לא יכול לנצח. ברבע הרביעי המשחק היה גמור. זה מסוג הדברים שאנחנו שוברים את הראש כל הזמן איך לתקן ולעשות. הדבר האחרון שציפיתי זה שתהיה נחיתות בריבאונד. איך פותרים את זה? אין תרופת פלא. הם היו הרבה יותר פיזיים מאיתנו, וקיבלו ביטחון.
מה שקורה בקבוצה זה באחריותי. בגיל 60 אני לא אתחיל להשמיץ את השחקנים. אני פה להוביל גם ברגעים הלא טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully