וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אנחנו משתפרים מדי משחק - זה הסיפוק הגדול שלי"

מאמן נבחרת גאנה מאושר אחרי העלייה לחצי גמר אליפות אפריקה: "שיחקנו מצוין ברבע הגמר, הצגנו את האיכויות שלנו וזה הכי חשוב. עכשיו מצפה לנו אתגר חדש מול גינאה המשוונית"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה עם אנדרה איוו. AP
הפנים לאתגר הבא. אברהם גרנט עם אנדרה איוו/AP

אברהם גרנט על הגל. נבחרת גאנה סיפקה הערב (ראשון) את המשחק הטוב ביותר שלה בהדרכתו, כשניצחה בקלות 0:3 את גינאה והעפילה לחצי גמר אליפות אפריקה. בכך השווה גרנט את ההישג של ארבעת קודמיו, שהגיעו גם הם לחצי הגמר, כך שמכאן הוא יכול רק לשפר. המילה כישלון, שהדהדה מכל עבר לאחר ההפסד במשחק הראשון לסנגל, כבר לא תוזכר בהקשר שלו. והחגיגות היו בהתאם. גרנט שלהב את האוהדים במלאבו והתחבק במשך דקות ארוכות עם שחקניו, שרקדו במהלך 90 הדקות והמשיכו זאת גם לאחר שריקת הסיום.

בחצי הגמר ביום חמישי מצפה להם מפגש עם המארחת גינאה המשוונית, שעד כה נהנתה משיפוט אוהד למדי ותנסה להעפיל לראשונה בתולדותיה לגמר. גאנה לא הייתה במעמד הגמר מאז 1982, אז גם הניפה בפעם האחרונה את הגביע היבשתי.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
שלהב את האוהדים. אברהם גרנט/AP

לאחר המשחק אמר גרנט: "הקבוצה הראתה גישה נכונה והציגה את האיכויות הרבות שלה, זה הדבר החשוב ביותר. השתפרנו בכל משחק מאז תחילת הטורניר וזה הסיפוק הכי גדול שלי. שיחקנו מצוין ברבע הגמר מול יריבה טובה מאוד".

על היריבה הבאה, גינאה המשוונית, אמר המאמן הישראלי: "ראינו אותם אתמול נגד טוניסיה ועכשיו נצטרך להתמקד בהם, אבל אנחנו קודם כל מתמקדים בעצמנו. תמיד קשה לשחק נגד המארחת עם הקהל התומך שלה, אבל כל משחק כאן הוא אתגר חדש".

עוד באותו נושא

אברהם גרנט וגאנה העפילו לחצי גמר אליפות אפריקה

לכתבה המלאה

צפו בשחקני גאנה מתכוננים למשחק בשירה, ובמאמנם גרנט מביט בהשתאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully