וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר ליביו אנטל חתם בבית"ר: "הזדמנות מעניינת עבורי"

1.2.2015 / 17:11

בית"ר אישרה רשמית שהשחקן הרומני, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף למועדון ויש לו אופציה לעונה נוספת. אנטל עם נחיתתו: "מקווה להישאר יותר מכמה חודשים". בית"ר תפנה לאבוחצירא

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים החתימה שחקן רכש ראשון בחלון ההעברות. המועדון צירף את הקשר הרומני ליביו אנטל בן ה-25 שמשחק בגנצ'לרבירליג'י הטורקית. אנטל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה מלך השערים של הליגה הרומנית בעונה שעברה עם 15 שערים במדי ואסלוי, אך השנה התקשה להשתלב בטורקיה.

: ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"לא כל כך הסתדרתי בטורקיה". אנטל/יוסי ציפקיס

ליביו אנטל נחת בארץ ויצפה בערב במשחק הקבוצה מול עירוני קרית שמונה. עם נחיתתו אמר: "זאת הזדמנות מעניינת עבורי. לא כל כך הסתדרתי בטורקיה. הבנתי שמדובר במועדון עם הרבה מאוד אוהדים, שלא מזמן התחלף מאמן ושיש רצון להגיע לצמרת. המטרה שלי היא להצליח כאן ולהישאר מעבר לכמה חודשים".

טוטו תמוז אמר לוואלה! ספורט הבוקר: "בית"ר צירפה שחקן התקפה ברמה גבוהה. הוא מאוד מהיר, טכני, גולר. הגדולות ברומניה רצו אותו בקיץ אבל הוא בחר בטורקיה. רק בגלל שלא הלך לו שם אפשר היה להביא אותו לישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. : האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רכש ראשון לגיא לוי. אנטל עם הסוכנת שלו ויקי וקנין/אתר רשמי, : האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אנטל שיחק בין 2012 ל-2014 במדי ואסלוי הרומני, וכבש עבורה 20 שערים ב-63 הופעות. ב-2014 הוא עבר לגנצ'לרבירליג'י, אך לא השתלב בשורותיה ושיחק רק תשעה משחקים וכבש שער אחיד. בגביע הטורקי הוא הבקיע שלוש שערים בחמישה משחקים. לאנטל הופעה אחת בנבחרת רומניה, במשחק ידידות נגד פרגוואי ב-2011. אנטל שיחק לאורך כל הקריירה שלו כשחקן כנף בקישור.

לפני קצת יותר משלוש שנים, כשאנטל שיחק בשורות אלופת רומניה אוצלול גלאץ, הוא בעט פנדל לקורה במשחק גביע נגד טרגו מורש, אך רגע אחרי הבעיטה הכושלת הוגבה לרחבה כדור ואנטל השחיל אותו לרשת במספרת אדירה. צפו בקטע הענק, כשתי דקות מתחילתו.

צפו בהחטאת הפנדל והמספרת האדירה של אנטל

צפו בביצועיו של ליוויו אנטל

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הערב בטדי נגד עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD). היציע המזרחי יהיה סגור בעקבות העונש שניתן בבית הדין והאוהדים ינדדו ליציע הצפוני. בבית"ר מתכוננים להגיע עם צוות משפטי מלא לערעור בבית הדין העליון בשבוע הבא, מתוך תקווה כי העונש שניתן בעקבות אירועי המשחק בנתניה יופחת, לפחות בנוגע למשחק ללא קהל והורדת נקודה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אלי טביב עדיין ממתין לתשובת מכבי נתניה בנוגע להצעה לרכוש את לארי קאיודה תמורת כ-2 מיליון שקל ודמי ההשבחה של אריאל הרוש. טביב נשמע אתמול פסימי בנוגע לכך שנתניה תסכים, אך ביקש תשובה עד היום בערב. במקביל ממתינים בבית"ר להחלטת מכבי חיפה אילו שחקנים לשחרר ומעוניינת בעיקר באלון תורג'מן.

עדכון ראשון: 9:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully