וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "רק קבוצה אחת רצתה לשחק מההתחלה ועד הסוף"

צ'לסי בעטה רק שלוש פעמים לשער, שברה שיא שלילי אחרי 11 שנים, וגררה ביקורת מרומזת ממאמן סיטי: "אולי מוריניו מרוצה, אני אף פעם לא מרוצה כשאני מאבד נקודות". למפארד: "חתיכת ערב מוזר"

one
פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי עם מאמנו מנואל פלגריני. Clive Mason, GettyImages
ניסה לשמור על איפוק. פלגריני/GettyImages, Clive Mason

שלוש בעיטות לשער. הכמות המועטה הזו הספיקה לצ'לסי כדי לסיים הערב (שבת) ב-1:1 עם מנצ'סטר סיטי במשחק העונה, וכדי לשמור על טווח הביטחון ממנה בפסגת הפרמיירליג. בהיעדרם של ססק פברגאס (מושעה) ודייגו קוסטה (פצוע), ז'וזה מוריניו הלך על בטוח, אולי בטוח מדי, והציב מערך הגנתי וזהיר לעיני הקהל הביתי שלו.

לואיק רמי סיים מבצע קבוצתי נאה עם כדור ברשת בדקה ה-41, דויד סילבה איזן בחלוף ארבע דקות, אך 'המיוחד' זכה לקיתונות של ביקורת בסיום. הערב המרגש של פרנק למפארד, שחזר לראשונה למגרש בו כיכב שנים ארוכות בצ'לסי, הסתיים ברגשות מעורבים, אך לא מעט תשואות אך גם כמה וכמה שריקות בוז.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
מערך פחדני? מוריניו/GettyImages

המספרים

* צ'לסי בעטה רק שלוש פעמים לשער בכל המשחק. זו הכמות הכי נמוכה שלה במשחק מאז עונת 2003/04.

* מאז השער של לואיק רמי, צ'לסי לא סיכנה את השער אפילו פעם אחת.

* דויד סילבה, שכבש את השוויון של סיטי, הגיע לשבעה שערים שלו העונה והשווה כבר עכשיו את שיא השערים שלו בעונה בפרמיירליג.

* פלגריני שוב לא הצליח לנצח את מוריניו. מאזן הראש בראש ביניהם עומד על שבעה ניצחונות ו-29 שערים לפורטוגלי לעומת שני ניצחונות ו-13 כיבושים בלבד לצ'יליאני.

* לראשונה אחרי עשרה משחקים, צ'לסי איבדה נקודות בסטמפורד ברידג'.

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי עם שחקני צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
געגועים לסטפורד ברידג'. למפארד עם החברים לשעבר/GettyImages, Clive Mason

הציטוטים

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני ניסה להגיב באיפוק לסגנון המשחק שיריבתו הציגה: "שיחקנו מצוין. אני חושב שרק קבוצה אחת רצתה באמת לשחק מההתחלה ועד הסוף. בהזדמנות היחידה שלה צ'לסי כבשה, ובמחצית השנייה היא אמנם הגנה יפה מאוד, אבל אני גאה מאוד בקבוצה שלו. הראנו הרבה אופי. להגיע לאצטדיון כזה ולשלוט במשחק זה יפה מאוד. לקחנו את הסיכום וניסינו לנצח. אני לא רוצה לדבר על צ'לסי. רצינו לנצח ולהחזיק בכדור. אולי צ'לסי מרוצה מהתוצאה, אני אף פעם לא מרוצה כשאני מפסיד נקודות".

קפטן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפאני: "היו לנו הרבה יותר הזדמנויות. אני חושב שהיינו טובים יותר. הפער הוא עדיין חמש נקודות וזה לא הרבה מדי. הנסיון אומר שחמש נקודות זה פער מחיק, זה כלום. זה נותן ביטחון להמשיך הלאה".

פרנק למפארד סיכם את הערב המרגש שלו: "היה יום מוזר מאוד. משונה לחזור לסטמפורד ברידג' כיריב. הייתי קצת עצבני, אבל שמחתי מקבלת הפנים שחיכתה לי. לא ידעתי איך יקבלו אותי, אבל אוהדי צ'לסי הראו שיש להם קלאסה. בסופו של דבר, היה כיף".

חלוץ צ'לסי לואיק רמי. Clive Mason, GettyImages
"מקווה שהראיתי שאני מסוגל". רמי/GettyImages, Clive Mason

קשר צ'לסי נמניה מאטיץ': "כשהובלנו 0:1 חשבתי שזה זמן טוב לשבור אותם סופית, אבל הם הוכיחו שהם חזקים מנטלית וחזרו. אם אתה נותן להם הזדמנות, הם מענישים אותך. היה לנו קשה מאוד מול ליברפול באמצע השבוע, כך שזו תוצאה טובה בשבילנו".

חלוץ צ'לסי לואיק רמי: "אנחנו עדיין ראשונים. זו לא תוצאה רעה בשבילנו. הייתה לי הזדמנות טובה להוכיח את עצמי, ואני מקווה שעשיתי את זה והראיתי שאפשר לסמוך עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully