וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ידענו שזה מה שיהיה אחרי ריאל, שמח שניצחנו בלי פארגו"

31.1.2015 / 22:25

מכבי תל אביב לא הרשימה מול גלבוע/גליל, אך מאמנה מרוצה מכך שרשמה ניצחון 12 ברציפות וכוכבו קיבל מנוחה. על גלאטסראיי: "יש אבטחה, צריך להתעלם מהרעשים בחוץ". פלג: "הרגשנו שאנחנו שם"

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם עוזרו פיני גרשון. ברני ארדוב
"החבר'ה קיבלו רק יום חופש כדי להתאושש קצת, וככה גם המשחק הזה התפתח". גודס/ברני ארדוב

אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד ביורוליג, מכבי תל אביב חוותה הערב (שבת) מעין נפילת מתח מול הפועל גלבוע/גליל, אך הצליחה בכל זאת לגבור 75:85 על הקבוצה מהצפון ולרשום ניצחון 12 ברציפות בליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "משחק לא פשוט עברנו היום. ידענו שזה מה שיהיה אחרי משחק גדול כמו ריאל מדריד, שבו הוצאנו המון אנרגיות. החבר'ה קיבלו רק יום חופש כדי להתאושש קצת, וככה גם המשחק הזה התפתח. רציתי לתת לפארגו לנוח היום אחרי 38 דקות במשחק הקודם. בסופו של דבר עם כמה דקות טובות בסוף הצלחנו לנצח, וזה מה שחשוב. זה היה שבוע מאוד אינטנסיבי ואני שמח שהצלחנו לנצח גם בלי פארגו. היו כמה דקות של ריכוז, עשינו דברים נכונים ועברנו משחק לא פשוט עם ניצחון".

ביום חמישי הקרוב מכבי תל אביב תשחק נגד גלאטסראיי באיסטנבול, וגודס התייחס למשחק בטורקיה: "שיחקנו כבר באיסטנבול נגד גלאטסראיי, נגד קהל שדוחף את הקבוצה שלו, היינו כבר בכל מיני מקומות רועשים וגועשים, בסופו של דבר אנחנו על המגרש, יש אבטחה, ואנחנו צריכים לשחק כמו שצריך ולהתעלם מהרעשים בחוץ. אין ספק שזה יהיה משחק קשה, עם אווירה לא פשוטה, מול קבוצה שהקהל שלה רק עכשיו חוזר למגרש אחרי מקרה רצח. יש לנו זמן להתכונן ונקווה להגיע מוכנים".

ג'ייק כהן היה בין הבולטים במכבי תל אביב עם 15 נקודות: "ידענו שזה יהיה משחק קשה אחרי ריאל מדריד, אבל אני חושב שעשינו עבודה טובה עם כמות הזמן הקצרה שהייתה להתכונן למשחק. הם שיחקו טוב והיינו צריכים להתפקס ולא עשינו את זה כל כך טוב. אני שמח שעשינו מה שצריך בדקות החשובות וניצחנו. אחי נמצא פה ואני שמח שהוא ראה אותי משחק טוב, אני מנסה שלא נפסיד אף משחק כל עוד הוא כאן".

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
"לא מרגיש לחוץ ומאוד ממוקד במה שאני רוצה להשיג". ברק פלג/יוסי ציפקיס

גלבוע/גליל הייתה צמודה למכבי תל אביב לאורך רוב דקות המשחק אך נכנעה וספגה הפסד שישי ברציפות. הקבוצה מהצפון עמוק בתחתית, ומאמנה ברק פלג אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. כשמגיעים למשחק צמוד, ולא משנה מול מי, להגיע לשניות הסיום ולהפסיד 10 זה מאוד מאכזב אותי, כי הרגשנו שאנחנו שם. אני כן מרוצה מאיך ששיחקנו ושהיינו מאוד קרובים, באנו נכון בגישה וזה לא הספיק לנו בסוף. אנחנו עם פחות ניסיון ממכבי והסגל קצר יותר, וזה השכר לימוד שלנו. אני מודאג מהמצב של הקבוצה ואני שובר את הראש איך לחזק, אני לא מרגיש לחוץ ומאוד ממוקד במה שאני רוצה להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully