וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו בעמדה טובה בליגה ובגביע"

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-0:3 על הפועל עכו. שלומי ארבייטמן, שכבש צמד, אמר: "מאושר שחזרתי לכבוש". שלומי דורה: "צריך לחשוב איך אפשר להחיות את הקבוצה"

one

אחרי ההפסד הדרמטי למכבי חיפה במחזור האחרון, חזרה הפועל באר שבע לנצח הערב (שבת) עם 0:3 נינוח במיוחד על הפועל עכו. האדומים נהנו מצמד של שלומי ארבייטמן ומשער נוסף של רועי גורדנה כדי לחזור לחייך. אליניב ברדה נפצע והוחלף בפתיחת המחצית השנייה. מאור מליקסון, שנפצע במשחק מול הפועל רעננה בגביע, לא נכלל בסגל.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "זה ניצחון דחוק. לא היה לנו מספיק זמן כדי להתארגן ולהתאושש כמו שצריך, אני שמח שעשינו כמה חילופים שרעננו את הקבוצה. לא הגענו ליותר מדי הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה העלנו הילוך וכבשנו שערים קלים. אנחנו בעמדה טובה בגביע ובליגה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם עוזרו שמעון ביטון. רוני לבנה
יכול לחייך. אלישע לוי/רוני לבנה

על ההופעה של מאור בוזגלו אמר: "מאור יש לו עונה פנטסטית, הוא שחקן מאוד כישורני והוא אמור להוביל את הקבוצה ולתת גולים כמו שהוא נותן. הגענו למצב שגם למיקסון וגם גבאי לא התאושש מהמשחק בגביע. בנוסף לזה איבדנו את ברדה, שאני מקווה שהוא יתאושש מהר. אבל החבר'ה ידעו לעבור את המשחק הזה כמו שצריך. אנחנו עם הפנים קדימה".

על האפשרות שבאר שבע תבצע רכש, אמר לוי: "אם הסתכלת היום, חוץ מבוזגלו לא היה לי שחקן התקפה אחד להכניס. זה מצב שהוא לא שכיח, כי יש לנו את גבאי ומליקסון. אנחנו הבקענו הכי הרבה אחרי מכבי תל אביב. יש לנו סגל טוב ויציב בלי הרבה שינויים. אנחנו רוצים להתחזק בעוד שחקן אחד ונעשה מאמץ עד הרגע האחרון".

שלומי ארבייטמן, ששבר בצורת של שבעה משחקי ליגה בלי כיבוש, אמר: "אני מאושר מאוד שחזרתי לכבוש אחרי תקופה ארוכה. היה חשוב לחזור לנצח היום אחרי שהפסדנו לרעננה בבית. הכי חשוב שניצחנו. הגיע הזמן שגם במשחקי חוץ אני אכבוש. אני אקבל באהבה כל שחקן שיגיע, אנחנו רוצים סגל עמוק".

מאמן הפועל עכו שלומי דורה אמר בסיום: "מחצית אחת זה לא מספיק. כל הגולים שספגנו היו קלים מדי, גולים שלא צריך לספוג ברמה הזאת. באר שבע אולי הגיעה פעם אחת לרחבה במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה נתנו להם מתנות וגולים קלים. אני לא מאמין בלהרים ידיים. כשהגעתי הובהר שלא יהי כסף לרכש, חשבתי שאפשר לעשות משהו עם הסגל הקיים. ביומיים הקרובים ננסה לרענן את הסגל, כי אנחנו זקוקים לזה. יש כאן שחקנים טובים מאוד עם סף שבירה נמוך מאוד. חייבים לשפר את הצד המנטלי".

על ההופעה של דודו גורש, שהיה טוב, אמר דורה: "במחצית השנייה כבר לא היה לו מה לעשות. אבל חבל על ההפסד הזה. צריך לחשוב איך אפשר להחיות את הקבוצה". על סיכויי ההישארות בליגה: "אני מאמין שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. יש נקודות בקופה, אנחנו רק צריכים לעשות את הניצחון הקטן הזה כדי לשבור את הרצף הלא טוב הזה, וזה יכול להוציא אותנו מהמצב. פתחנו את המשחק טוב, אנחנו נראים טוב באימונים, אבל נצטרך לתת את הדעת על הבעיה המנטלית.

על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה: "אם נבוא אם מחשבות חיוביות נעשה חיים קשים למכבי חיפה, אבל אם נבוא כמו במחצית השנייה היום דווקא להם יהיו חיים קלים. צריך לגרום לשחקנים להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully