וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - קרית שמונה: גיא לוי מוכן לבכורה על הקווים בטדי

המאמן אמר לשחקני בית"ר לפני משחקו הראשון: "הם צריכים לפחד מאיתנו ולא להפך". פרדה יפתח, התלבטות בין ממן לקריאף. אנג'נג מועמד. אלקיים חוזר להגנה של האורחים (א', 20:15, ספ'1)

מחזור 20מחצית01/02/2015
בית"ר ירושלים
    1:1
      עירוני קרית שמונה
      one

      בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין עירוני קרית שמונה לבית"ר ירושלים (1:1)

      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בפעם האחרונה שקרית שמונה הגיעה לטדי היה זה במחזור העשירי של העונה שעברה. החניכים של ברק בכר ניצחו 1:4, כאשר כבר במחצית הראשונה הוליכו 0:3.

      * היה זה ניצחון החוץ הראשון של קרית שמונה על בית"ר, בשישה ניסיונות.

      * בפעם האחרונה שבית"ר ניצחה את קרית שמונה בטדי היה זה בעונת 2011/12 עם שער ניצחון של ערן לוי בפנדל בדקה ה-90.

      * מאז, אגב, בית"ר לא ניצחה את קרית שמונה בשישה מפגשים בכל המסגרות.

      * תומר סוויסה גדל בקרית שמונה ועזב אותה לפני ארבע שנים לאחר שלא מצא את מקומו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      תומר סוויסה שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
      עבורו מדובר במפגש פיקנטי. תומר סוויסה במדי קרית שמונה/יותם רונן

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD) בטדי נגד עירוני קרית שמונה. היציע המזרחי יהיה סגור בעקבות העונש שניתן בבית הדין והאוהדים ינדדו ליציע הצפוני. בבית"ר מתכוננים להגיע עם צוות משפטי מלא לערעור בבית הדין העליון בשבוע הבא, מתוך תקווה כי העונש שניתן בעקבות אירועי המשחק בנתניה יופחת, לפחות בנוגע למשחק ללא קהל והורדת נקודה.

      המאמן גיא לוי אמר לשחקנים לקראת המשחק: "חשוב מאוד שנתקוף דרך האגפים. אתם מנסים המון דרך האמצע ולא מנצלים מספיק את האגפים. קרית שמונה קבוצה קשה וחזקה אבל אצלנו בבית הם צריכים לפחד מאיתנו ולא להיפך. מי שבא לטדי צריך להיות בלחץ. חשוב לשחק רגוע ולהיות שקטים ולא להילחץ".

      בנוגע להרכב הקבוצה, השינוי יהיה בהצבתו של דני פרדה ב-11 הפותחים. מעבר לפרדה, יתופקד תומר סוויסה כחלוץ בעקבות היעדרותו של איציק כהן המורחק. אופיר קריאף או חנן ממן צפויים לרדת לספסל בהרכב שצפוי להיות התקפי יותר. ססאר ארסו יפתח בהרכב למרות שעדיין לא החלים במאת האחוזים מהפציעה בכף הרגל.

      ביום שלישי הקרוב יסתים מועד ההעברות, אך בבית"ר אומרים כי הבעלים אלי טביב עובד במרץ וכי לפחות שחקן אחד יצורף עד לתום החלון: "ב-24 שעות הקרובות יתקבלו החלטות סופיות, לפחות שחקן אחד יצורף בוודאות". בבית"ר ממתינים לתשובה ממרקו שצ'פוביץ' הסרבי, כאשר מועמד נוסף הוא יאניק אנג'נג, חלוץ נבחרת קמרון בן ה-24 המשחק באספרנס טוניס. אנג'נג חזר לטוניס לאחר קדנציה לא מוצלחת בסיון השוויצרית, במדיה כבש שני שערים ב-16 משחקים. הוא רשם שלוש הופעות במדי נבחרת קמרון, האחרונה ביוני 2013.

      יאניק אנג'נג במדי סיון (משמאל). GettyImages
      מטוניסיה לישראל? יאניק אנג'נג, משמאל במדי סיון/GettyImages

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      בקבוצה השתחרר הרבה לחץ אחרי ההעפלה לרבע גמר והאווירה במועדון טובה מאוד, כשבצוות המקצועי יודעים עד כמה חשוב לנצח את בית"ר ירושלים כדי להישאר במאבק האליפות. "בית"ר מגיעה אחרי חילופי מאמנים וזה תמיד משפיע", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו חייבים ניצחון. אין ספק שבטדי תמיד קשה אבל יש לנו קבוצה חזקה שיודעת להתגבר על קשיים כאלה".

      ברק בכר לא תרגל הרכב, וכל שחקני הסגל נמצאים בסוג של דריכות כשלא ברור מי יפתח ב-11. עם זאת לא נראה שבכר יערוך שינויים רבים ממשחק הגביע, כשהמגן הימני עודד אלקיים בכל מקרה צפוי לחזור להרכב אחרי שחזר מעונש הרחקה לאחר שספג חמישה כרטיסים צהובים. גם אדריאן רוצ'ט יחזור לסגל אך לא ברור עדיין אם יפתח בהרכב.

      עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      צפוי לחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה. אלקיים/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: דני פרדה

      אם יפתח מחר, יהיו על פרדה 20 עיניים. הדיבורים עליו ועל לידור כהן בהקשר של הדרישות של אלי טביב מהצוות המקצועי ילוו אותו בהמשך העונה. הוא מקבל כאן הזדמנות מחודשת, אולי אחרונה, ויצטרך להראות שהוא ראוי לה. פרדה עדיין לא נתן משחק אחד טוב בבית"ר וחובת ההוכחה היא עליו.

      עירוני קרית שמונה: רוג'רס קולה

      החלוץ של קרית שמונה כבש אמנם במשחק האחרון נגד סכנין אך לא משחזר את היכולת של תחילת העונה. מול בית"ר והקהל שלה קרית שמוהנה תצטרך את קולה רגוע וקר רוח כדי להביא לכך שהמצבים שקבוצתו תגיע יסתיימו בשערים.

      שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה. ברני ארדוב
      הזדמנות שאולי לא תחזור. דני פרדה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: טדי
      קהל: 5000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully