וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וריה היוונית עשויה לצרף את גיא אסולין

הקשר הישראלי בן ה-23 איבד את מקומו בסגל מאיורקה, ולאחר שסירב לעבור לקבוצות אחרות בליגה השנייה בספרד, נותרה בפניו האופציה היוונית. וריה מעוניינת, גם פנתראקיקוס ופנאיטוליקוס בתמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקראת פרידה? גיא אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא אסולין עשוי לעבור ליוון עד יום שני. הקשר הישראלי בן ה-23 איבד את מקומו בסגל מאיורקה, שמעוניינת לשחרר אותו בהקדם. אחרי שדחה הצעות מיאגוסטרה וליידה לפני סגירת חלון ההעברות בספרד, לאסולין נותרה האופציה היוונית. השחקן סירב להצעתה של פנאיטוליקוס, אך כעת מתברר כי גם וריה ופנתראקיקוס עומדות על הפרק, כך על פי התקשורת ביוון.

וריה הפכה למושבה ספרדית העונה, עם החתמתו של המאמן חוסה גראנרו שמכיר את אסולין מימיו בליגה השנייה. שישה ספרדים משתייכים לסגל של וריה, המדורגת במקום השישי בליגה היוונית, כשהמוכר מביניהם הוא ראול בראבו, אקס ריאל מדריד. החיבור הספרדי הוא שהפך אותה למועמדת הראשית לקלוט את הקשר, שמאז שחרורו מקבוצת המילואים של ברצלונה עבר במנצ'סטר סיטי, ברייטון, ראסינג סנטאנדר, הרקולס ומאיורקה.

במאיורקה טוענים כי המאמן ואלרי קרפין מעריך את כישוריו של אסולין, אבל לא מרוצה מחוסר המחויבות שלו ומעדיף שיקבל דקות במקום אחר. השחקן הישראלי לא נכלל בסגל למשחק הליגה מול לאס פלמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully