וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטרליה זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות אסיה

הסוקרוז חגגו עם 1:2 דרמטי בהארכה על דרום קוריאה והניפו את הגביע לעיני הקהל הביתי בסידני. מאסימו לואנגו כבש ראשון (45), יונג מין סון איזן בתוספת הזמן, אבל ג'יימס טרויסי הכריע (105)

ג'יימס טרויסי שחקן נבחרת אוסטרליה חוגג. GettyImages
טרויסי חוגג את שער הניצחון/GettyImages

נבחרת אוסטרליה ניצלה היום (שבת) עד תום את הביתיות שלה וזכתה באליפות אסיה. הסוקרוז חגגו בסיומו של גמר דרמטי ביותר בסידני עם ניצחון 1:2 בהארכה על דרום קוריאה. עבור האוסטרלים, שהפסידו בגמר לפני ארבע שנים ליפן בהארכה, מדובר בזכייה ראשונה בתולדותיהם בתואר. הקוריאנים המאוכזבים יישארו עם שתי הזכיות שלהם בשני הטורנירים הראשונים שנערכו אי פעם, ב-1956 וב-1960, אז נבחרת ישראל סיימה במקום השני. זה היה ההפסד הרביעי של הקוריאנים בגמר.

ה"אוסטרליה סטדיום" בסידני התמלא ב-76,385 צופים וגעש מהרגע הראשון. בדקה ה-45, ממש רגע לפני הירידה להפסקה, החגיגה עלתה מדרגה כאשר מאסימו לואנגו, שחקנה של סווינדון טאון האנגלית, קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב ושלח בעיטה חדה לרשת. האוסטרלים שמרו על היתרון שלהם לאורך כל המחצית השנייה והמסיבה כבר החלה ביציעים, אלא שדרום קוריאה סירבה להיכנע. דקה בתוך תוספת הזמן, יונג מין סון המצוין מלברקוזן חדר לרחבה ומול מת'יו ריאן, שוערה של קלאב ברוז', הוא לא התבלבל ושלח לפינה הקרובה את שער השוויון הסופר-דרמטי.

המשחק הלך להארכה ובתחילתה הקוריאנים נראו במצב רוח מרומם ואילו המארחים היו די שבורים מהפספוס, אך ברגע האחרון של המחצית הראשונה של ההארכה, בדקה ה-105, טומי יוריץ' המחליף הוכשל מחוץ לרחבה, אבל החליט לא לוותר על המהלך. הוא קם, השתחל בין שני מגנים קוריאנים והוציא כדור רוחב חזק. השוער ג'ין היון קים הדף רע למרכז ומחליף אחר, ג'יימס טרויסי, הסתער על הריבאונד והפציץ משלושה מטרים עם כל הלב לרשת הגבוהה. הפעם, אוסטרליה שמרה על היתרון והתואר הלך אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully