וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "עליתי למגרש בפעם הראשונה עם מחבט, כדור ותקווה"

האמריקאית נתנה נאום מרגש אחרי הזכייה בתואר הגרנד סלאם ה-19 בקריירה שלה עם הניצחון על שראפובה בגמר באוסטרליה: "לא הייתי עשירה, אבל הייתה לי תמיכה ורוח נכונה מהמשפחה"

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
ניצחון 16 ברציפות על שראפובה. וויליאמס/רויטרס

בפעם הראשונה מאז 2010 ובפעם השישית בקריירה שלה, סרינה וויליאמס היא אלופת אוסטרליה. האמריקאית האגדית, שדורגה ראשונה בטורניר, גברה היום (שבת) בגמר 3:6, 6:7 על מריה שראפובה (2) והשיגה תואר גרנד סלאם 19 בקריירה. בכך, היא שברה שוויון במקום השני עם כריס אברט ומרטינה נברטילובה וכעת, רק שטפי גראף, עם 22 זכיות, עדיין לפניה בעידן הפתוח של הטניס.

סרינה לא התרגשה ממחלה שגרמה לה לחום גבוה בבוקר המשחק, לא התרגשה גם מהפסקת גשם במערכה הראשונה ולקחה משחק 16 ברציפות מול שראפובה, שלא מצליחה לנצח אותה כבר 11 שנים. בסיום אמרה האמריקאית המאושרת: "אני רוצה לברך את מריה על משחק מצוין. היא דחפה אותי קדימה ונתנה לנו גמר מצוין. היה לי הכבוד לשחק מולך בגמר, תודה. כשגדלתי, לא הייתי עשירה במיוחד, אבל הייתה לי משפחה עשירה בתמיכה וברוח הנכונה. לא חשבתי לעמוד כאן עם 19 תארי גרנד סלאם. עליתי למגרש בפעם הראשונה עם מחבט, כדור ותקווה וכל מי שנמצא שם בחוץ, שיידע שאף פעם אי אפשר לדעת למי אתה יכול לתת תקווה ועל מי אתה יכול להשפיע".

וויליאמס הוסיפה: "אני שמחה לזכות בתואר הזה מול הקהל שאני הכי אוהבת. אני מגיעה לכאן בכל שנה ואתם תומכים בי, לא משנה מה קורה".

שראפובה המאוכזבת סיכמה את הצד שלה: "אני רוצה לברך את סרינה על ההיסטוריה שהיא יוצרת. היא משחקת את הטניס הכי טוב שיש לה וזה כבוד לשחק מולה, אני נהנית בכל פעם. היא הכי טובה וכשחקנית, אני רוצה לשחק מול הטובים ביותר. אז ברכות על הישג מדהים. היו לי כאן שבועיים ארוכים. כמעט עפתי בסיבוב השני ואני מרגישה שהשגתי הזדמנות שנייה בטורניר הזה. היום זה לא הספיק, אבל אני גאה במאמץ שעשיתי כאן. אני אוהבת לשחק ברוד לייבר ארינה וכמה מהזכרונות הטובים ביותר וההפסדים הכואבים ביותר שלי היו כאן. אלה החיים של טניסאי. תודה לכל מי שעוזר לי בדרך ולכל מי שעוזר להפוך את הטורניר הזה לאחד הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully