וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי שרפו דגל של הפועל, עמותת האדומים עקצה

31.1.2015 / 12:22

מספר אוהדים החליטו לחמם את האווירה, האדומים הגיבו: "שההנהלה 'האירופאית' תרחיק אותם", הצהובים מסרו: "מגנים בתוקף". יצחקי מתח את שריר הירך האחורי ויחמיץ את המפגש

one

מכבי תל אביב ממשיכה להגביר את ההכנות לקראת הדרבי הגדול ביום שני, אבל אתמול (שישי) התברר כי ברק יצחקי וברק בדש נפצעו באימון ולא יהיו בסגל. השניים נטשו את האימון אחרי שנפצעו בצורה דומה כשמתחו את השריר. הפציעה של יצחקי נראית יותר משמעותית, מאחר שהיא התרחשה בשריר הירך האחורי.

שני החלוצים קיבלו טיפול, ובאימון הבוקר בשבת נבדקו על ידי הצוות הרפואי. כאמור, הם לא ישחקו מול הפועל. יצחקי ובדש פתחו במשחק הגביע נגד הפועל אשקלון ביום שלישי שעבר, ויצחקי היה גם זה שכבש את השער שהעלה את מכבי תל אביב לרבע הגמר. הפציעה שלו מגיעה בזמן רע מאוד מבחינתו אחרי שכבר היה בקו התאוששות טוב.

במהלך מחצית משחק הנוער של מכבי תל אביב היום מול מכבי פתח תקוה, צולמו כמה מאוהדי הקבוצה מחוץ לקרית שלום כשהם שורפים דגל של הפועל תל אביב. עמותת האדומים מיהרה להגיב: "עמותת האדומים מזועזעת מהמראות במתחם בקרית שלום, בהם נצפו אוהדי מכבי כשהם מציתים בצורה מתגרה ומתלהמת דגלי הפועל ת"א, כאילו היו דגלי ישראל שהוצתו במרכז טהראן. מדובר באירוע שאינו מוסיף דבר לניסיון להרגיע את הרוחות לפני הדרבי הטעון ביום שני. אנו מצפים מההנהלה 'האירופאית' של מכבי ת"א להוקיע את המעשה, לאתר את האוהדים שהציתו את הדגלים ולהרחיקם ממשחק הדרבי, על מנת שגם אותו לא יציתו".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מגנה בתוקף את מעשיהם של מספר קטן של אוהדים שהחליטו להפר את הסדר הציבורי‏ באמצעות הבערת דגלים ויצירת פרובוקציה מחוץ למתחם האימונים בקרית שלום הבוקר. ‏בנוסף לכוחות המשטרה שנכחו במקום וראו את הארוע, שכר המועדון את שרותם של אנשי אבטחה בכדי לשמור על הסדר. מאחר שהאירוע היה מחוץ לשטח מתחם האימונים, מצפה המועדון מהמשטרה לזהות את אותם האנשים ולמצות איתם את הדין".

"מכבי תל אביב לא תרדוף אחרי גילי ורמוט ותבזה את עצמה"

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי חוגג עם ברק בדש. קובי אליהו
יעלו ליציע ביום שני. יצחקי ובדש/קובי אליהו

בסיום האימון קיים פאקו אייסטרן שיחה ארוכה עם עדן בן בסט, שהיה במצב רוח שפוף לאחרונה לאחר ששוב לא קיבל מספיק דקות משחק.

מכבי תל אביב החלה היום בהכנות לדרבי כאשר לאימון בקרית שלום הגיעו למעלה מעשרה מאבטחים. בדרך כלל נמצאים במתחם של הקבוצה שני מאבטחים במהלך האימונים, אך כאמור כשהשחקנים הגיעו הבוקר, הם גילו כוח הרבה יותר גדול. המאבטחים נפרסו במספר מקומות כדי לשמור על הסדר על כל מקרה שלא יבוא. ההערכה היא שגם באימונים שנותרו עד המשחק, תהיה נוכחות מוגברת של כוח אבטחה.

עדכון ראשון: 0:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully