וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:1 את ראן

האלופה התקשתה, אבל השיגה 0:1 משער ניצחון של אסקיאל לאבצי (29), שחזר מהשעייה, וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי ברציפות בדרך למקום השני הזמני וקיזוז הפער מליון לנקודה

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים שער. AP
בכיוון הנכון. שחקני האלופה חוגגים עם דגל המועדון/AP

פריס סן ז'רמן לומדת העונה שהכול הולך לה הרבה יותר קשה, אבל לפחות בשבועות האחרונים נראה שהקבוצה של לורן בלאן נמצאת בכיוון הנכון. הערב (שישי) פתחה האלופה את המחזור ה-23 בליגה הצרפתית והסתפקה ב-0:1 בפארק דה פרינס על ראן כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות בדרך למקום השני כאשר זלאטן וחבריו רחוקים כעת נקודה אחת בלבד מליון המוליכה שתנעל את המחזור ביום ראשון בחוץ נגד מונאקו.

לורן בלאן ביצע חמישה שינויים בהרכב, בין השאר כדי לשמור על כוחות לפני חצי גמר הגביע נגד ליל. יוהאן קבאיי החליף את טיאגו מוטה המורחק, וחאבייר פאסטורה ואדריאן רביו פתחו במקום בלייס מתוידי ומרקו וראטי שזכו למנוחה. האלופה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, והשיגה את שער הניצחון בדקה ה-29 בזכות מהלך קבוצתי מושלם, כשבשיאו פאסטורה השאיר לאסקיאל לאבצי, שחזר מהשעייה, התמקם היטב מול השוער ובעט פנימה.

ראן הייתה קרובה לחזור, ובדקה ה-34 טעות קשה בהגנה עם החזרת כדור אומללה אחורה של פאסטורה סידרה לאורחים הזדמנות טובה, אבל הבעיטה של עבדולאי דוקורה נהדפה על ידי סלבטורה סיריגו וגם הריבאונד לא נוצל. במחצית השנייה קיבלנו כדורגל מעט מנומנם מצד שתי הקבוצות, ובכל זאת זה לא מנע מבלאן לחגוג. בעקבות ההפסד, ראן השלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully