וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה באליפות אוסטרליה

האמריקאית התגברה על מחלה והפסקת גשם וגרפה תואר שישי במלבורן וגרנד סלאם 19 בקריירה (מקום שני בהיסטוריה) אחרי 3:6, 6:7 בגמר על המדורגת 2, מריה שראפובה

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית זוכה באליפות אוסטרליה 2015. רויטרס
מספר 19! סרינה מאושרת/רויטרס

הריעו למלכה: סרינה וויליאמס גרפה היום (שבת) את תואר הגרנד סלאם ה-19 בקריירה שלה והשישי באליפות אוסטרליה הפתוחה לאחר ניצחון די קליל בגמר על מריה שראפובה הרוסייה, 3:6, 6:7. האמריקאית, שדורגה 1 בטורניר, התמודדה עם מחלה וחום גבוה ממנו סבלה בבוקר ועם הפסקת גשם במערכה הראשונה ותסכלה שוב את שראפובה (2), שלא מצליחה לנצח אותה כבר 11 שנים.

סרינה, שגרפה את התואר הראשון שלה באוסטרליה אי שם ב-2003, המשיכה במסע המדהים שלה והחזירה לעצמה את התואר אחרי חמש שנות הפסקה. עם הזכייה הזו, סרינה שברה שוויון בדירוג הגרנד סלאמים בקריירה עם שתי אגדות נוספות שייצגו את ארצות הברית, כריס אברט ומרטינה נברטילובה. היחידה שעוד מקדימה אותה בטבלת הזכיות בעידן המודרני היא שטפי גראף, עם 22.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
שוב לא הסתדרה מול סרינה. שראפובה/רויטרס

מערכה ראשונה: 3:6 לוויליאמס

סרינה נכנסה לעניינים מהר למרות שסבלה מחום גבוה בבוקר. המשחקון הראשון היה ארוך ובסיומו היא השיגה שבירה ועלתה ל-0:1. האמריקאית המשיכה לשלוט עם ההגשות שלה ועלתה ל-1:3. במשחקון השישי, במצב של 2:3 לסרינה ו-30:30, החל לרדת מבול והמשחק נעצר עד לסגירת הגג ברוד לייבר ארינה. המשחק הופסק לדקות ארוכות וסרינה ירדה לקבל טיפול. כשהיא חזרה, היא גם לקחה את המשחקון. וויליאמס המשיכה לדהור ושוב שברה, בדרך ל-2:5. עם הגב אל הקיר, שראפובה עלתה ל-0:40 והשיגה שבירה ראשונה במשחק כדי להישאר בחיים. כאן הגיע תורה של סרינה לעלות הילוך והיא שברה "על האפס" ולקחה את המערכה עם 3:6 מצוין.

נתוני המערכה:

אייסים: 1:3 לוויליאמס
אחוזי סרב ראשון: 54:67 לשראפובה
שגיאות כפולות: 3 לוויליאמס, 2 לשראפובה
ווינרים: 3:11 לוויליאמס
שגיאות לא מחויבות: 8 לשראפובה, 10 לוויליאמס

עוד באותו נושא

סרינה: "עליתי למגרש בפעם הראשונה עם מחבט, כדור ותקווה"

לכתבה המלאה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
התמודדה נהדר עם המחלה. סרינה/רויטרס

מערכה שנייה: 6:7 לוויליאמס

האמריקאית לקחה עוד משחקון חלק ועלתה ל-0:1 זריז. וויליאמס השיגה עוד שתי נקודות שבירה, אבל שראפובה הצילה אותן והשוותה את המערכה. שראפובה המשיכה להסתבך כמעט בכל משחקון הגשה שלה, אך נשארה במערכה וקבעה 2:2. האמריקאית נקלעה למצוקה במשחקון השביעי של המערכה, אבל איכשהו הצליחה לחלץ כמה הגשות טובות ולעלות ליתרון 3:4, שני משחקונים מהתואר. שראפובה ניסתה בכל כוחה, אבל כמעט בכל פעם שסרינה הגישה, זה היה חד צדדי והאמריקאית טיפסה ל-4:5. סרינה השיגה נקודת אליפות ראשונה, אבל שראפובה הצילה אותה ועם כמה חבטות גדולות, איזנה ל-5:5 וחגגה. בסופו של דבר, המערכה הסתיימה ללא שבירות והלכה לשובר שוויון. סרינה עלתה ל-4:6 והשיגה עוד שתי נקודות אליפות. את השנייה היא גם ניצלה ועם אייס אדיר, זכתה בעוד תואר! 6:7 בסיום.

נתוני המערכה:

אייסים: 4:15 לוויליאמס
אחוזי סרב ראשון: 53:70 לוויליאמס
שגיאות כפולות: 1 לוויליאמס, 2 לשראפובה
ווינרים: 18:27 לוויליאמס
שגיאות לא מחויבות: 7 לשראפובה, 15 לוויליאמס

נתוני המשחק:

אייסים: 5:18 לוויליאמס
אחוזי סרב ראשון: 58:65 לוויליאמס
שגיאות כפולות: 4:4
ווינרים: 21:38 לוויליאמס
שגיאות לא מחויבות: 15 לשראפובה, 25 לוויליאמס

ילדים מנקים את המגרש מגשם בגמר אליפות אוסטרליה. רויטרס
הילדים ניקו את המגרש מגשם וסיפקו תמונה יפהפייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully