וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרכוס קאזינס יחליף את קובי בריאנט במשחק האולסטאר

יש צדק? כוכב סקרמנטו, שנותר בחוץ על אף ממוצעים של 23.8 נקודות, 12.3 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים, הוא המרוויח העיקרי מהפציעה של הבלאק ממבה. עומרי כספי כבר בירך בטוויטר

דמארקוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס. AP
נציג סקרמנטו הראשון באולסטאר מאז 2004. קאזינס/AP

אחד השחקנים המאוכזבים ביותר עם פרסום רשימת המחליפים למשחק האולסטאר הקרוב בניו יורק היה דמרכוס קאזינס. על אף עונה אישית אדירה שכללה ממוצעים של 23.8 נקודות (48 אחוז מהשדה, 80 אחוז מהעונשין), 12.3 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים, 1.6 חסימות ו-1.4 חטיפות למשחק, מאמני המערב בחרו להשאיר את כוכב סקרמנטו בחוץ לטובת שחקנים בעלי ממוצעים פחות טובים (נניח, טים דאנקן) או כאלה שהחמיצו משחקים רבים העונה (קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק).

החדשות הטובות הגיעו אל קאזינס הערב (שישי). בשל הפציעה של קובי בריאנט, החליט הקומישנר אדם סילבר כי שחקן הפנים של הקינגס יחליף את כוכב הלייקרס בסגל של קבוצת המערב, ובכך יהיה נציג סקרמנטו הראשון במשחק האולסטאר מאז 2004. ההחלטה מי יחליף את הבלאק ממבה בחמישייה תיפול על המאמן סטיב קר, שעשוי להקפיץ מהספסל את קליי תומפסון שלו, או את ג'יימס הארדן. המאוכזב המוביל כעת הוא ללא ספק דמיאן לילארד, שמרגיש ראוי, ובצדק, לקחת חלק בהתמודדות, ובכל זאת נותר בחוץ.

מוקדם יותר הערב החליט קאזינס לסגור חשבון עם עיתונאי בשם קליי טרוויס, שכתב לפני חמש שנים: "יש סיכוי של 100 אחוז שדמרכוס קאזינס ייעצר על משהו בחמש השנים הקרובות. מאה אחוז. תכתבו את זה באבן". קאזינס, כידוע, לא נעצר, וכעת הגיעה תגובתו:

Today's the day!! Let's all show him some love!! @ClayTravisBGID

A photo posted by DeMarcus Cousins (@boogiecousins) on

עומרי כספי מברך את קאזינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully