וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון תשיעי רצוף לקליבלנד ובלאט למרות 15 נקודות של כספי

הקאבלירס ממשיכים לדהור וגברו 90:101 על סקרמנטו, אצלה הפורוורד הישראלי נתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה. לברון התגבר על הפציעה וקלע 19, קווין לאב הוביל עם 23 ו-10 ריבאונדים

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מתקרב לשיקגו. בלאט/AP

מאזן: 20:28 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול מינסוטה, בלילה שבת וראשון (3:00)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד

מדד הטריו: לברון סיים עם 19 נקודות, 7 אסיסטים, 4 חטיפות ו-6 איבודים. לאב צלף 23 וקטף 10 ריבאונדים, קיירי הגיע ל-21 נקודות ושישה אסיסטים.

צפו בתקציר המשחק

seperator

קליבלנד המשיכה הלילה (בין שישי לשבת) בשרשרת ההצלחות שלה והשיגה את ניצחונה התשיעי ברציפות, שיא עונתי והרצף הטוב ביותר של הקבוצה מאז 2010. הקאבלירס גברו 90:101 בבית על סקרמנטו המפורקת, שמצדה הפסידה בפעם השמינית ברציפות ועדיין לא ניצחה מאז הביסה לפני שלושה שבועות בבית את הקבוצה של דייויד בלאט. עומרי כספי מצדו, היה מצוין במדי הקינגס עם 15 נקודות, אבל זה היה רחוק מלהספיק מול לברון ג'יימס, שחזר אחרי משחק אחד של היעדרות וקלע 19 ובעיקר מול קווין לאב, שגם הוא התגבר על פציעה קלה והיה מצוין עם 23 נקודות ועשרה ריבאונדים.

הקאבס סוגרים במהירות את הפער משיקגו בבית שלהם ומתקרבים לצמרת המזרח סופסוף. המשחק הבא שלהם יהיה פיקנטי, כאשר קווין לאב יחזור למינסוטה הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
התחמם לקראת המפגש עם האקסית. לאב/AP

פתיחת המשחק הייתה צמודה, אבל אז לאב נכנס לעניינים ו-12 נקודות רצופות שלו קבעו 20:30 לקליבלנד בסיום הרבע הראשון. כספי עלה למגרש לראשונה שלוש דקות לסיום הרבע, אבל לא נכנס למשחק טוב כל כך והוחלף שלוש דקות בתוך הרבע השני כשהוא עדיין ללא נקודות.

קליבלנד המשיכה לברוח, למרות שלברון היה מנומנם מאוד וכמוהו גם קיירי אירווינג, שנרגע מעט אחרי תצוגת ה-55 נקודות שלו מול פורטלנד במשחק האחרון. הפער של המארחים טיפס עד 16 נקודות, 30:46, לפני שסקרמנטו צימקה מעט ובמחצית, קליבלנד צעדה ביתרון 44:55.

קיירי נכנס לעניינים ברבע הבא עם שתי שלשות וכספי חזר לפרקט שמונה דקות בתוך המחצית השנייה. עד לסיום הרבע הוא הספיק לצבור חמש נקודות, אלא שלברון החליט שהוא סוגר את המשחק ועם 11 נקודות רצופות העלה את ההפרש מעל תחום 20 הנקודות עם תחילת הרבע הרביעי. מאותו רגע ועד לסיום התנהל גארבג' טיים די ארוך, אותו ניצל כספי כדי לצבור עוד נקודות, כולל שש רצופות לקראת הסיום, מה שעזר להקטין מעט את התבוסה.

מלבד ה-23 של לאב, ה-21 של אירווינג וה-19 של קינג ג'יימס, קליבלנד קיבלה גם 16 מג'יי אר סמית', 7 מטימופי מוזגוב ואימן שומפארט, 6 עם תשעה ריבאונדים וטריסטן תומפסון ועוד 2 ממתיו דלבדובה. את הקינגס הובילו דמרקוס קאזינס עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים ורודי גיי עם 20 ו-9. לכספי היו 15 נקודות ב-5 מ-7 מהשדה ו-5 מ-6 מהקו, שלושה ריבאונדים, שתי חטיפות, ארבע איבודים וחמש עבירות ב-23 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully