וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה את אס"א, הסטטוס קוו נשמר

מחזיקת הגביע התקשתה נגד אס"א תל אביב, אבל חזרה עם ניצחון חוץ יוקרתי 25:31. חולון מתחה את מכבי תל אביב, אבל ספגה הפסד 27:23. הפועל ראשל"צ גברה על בני הרצליה

יובל נאמן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
המצטיין. נאמן/ברני ארדוב

המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) והיווה עבור ארבע קבוצות את ההכנה המסכמת לקראת ההצגה הכפולה ביום שלישי בחצי גמר גביע המדינה ברעננה בין מ.כ. חולון למכבי ראשון לציון ובין הפועל ראשון לציון למכבי תל אביב. אס"א תל אביב כבר הובילה על מכבי ראשון לציון, אבל נוצחה 31:25. מכבי תל אביב התגברה על חולון עם 23:27. המשחק בין רמת השרון לעירוני רחובות נדחה ליום ראשון.

אס"א תל אביב - מכבי ראשון לציון 31:25

קסם האוניברסיטה סיפק לאס"א ניצחונות על מכבי תל אביב, הפועל ראשון לציון והפועל אשדוד, ולפני המשחק נותר לתהות האם אנחנו בדרך לעוד הפתעה שתשלים 4 מ-4 מול ארבע הראשונות בליגה. הפתיחה הייתה של הצהובים, שחסרו את דאבור טאסקוביץ', אבל אס"א ירדה ליתרון שער במחצית 14:15.

אס"א שמרה על היתרון במחצית השנייה, אבל יואב נאמן וקיבוקאפיץ' השוו ל-24:24 עם הכניסה לעשר הדקות האחרונות. עומר גרא הוביל למהפך ועמית סטלמן קבע 24:26 למכבי ראשון לציון שבע דקות לסיום. יוליאן סטראט עצר פנדל ועומר גרא העלה את הפער ל-3 שערים. מצקי אומנם עצר את ריצת ה-0:5 של מחזיקת הגביע בדקות ההכרעה, אבל סטלמן, ערן רויטר, גרא ונאמן המשיכו בריצה נוספת בדרך ל-25:31 וליתרון השיא בשניות הסיום. זהו ניצחון עשירי העונה בליגה למכבי ראשון לציון מול אס"א והאקס בוטנקו. את אס"א הוליך יובל כץ עם שישה שערים. את ראשון לציון: יובל נאמן עם שישה, שלושה מהם בפנדלים.

מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד, עודד בוטנקו. קובי אליהו
לא הצליח להשלים 4 מ-4. בוטנקו/קובי אליהו

מכבי תל אביב – מ.כ חולון 23:27

שתיים מבין הארבע שישתתפו בחצי גמר הגביע נפגשו היום בתיכונט. למרות הבדלי הרמות והמיקום בטבלה, חולון גררה את האלופה למשחק צמוד (7:6 אחרי 15 דקות) לאורך כל המחצית הראשונה. גם במחצית השנייה חולון פשוט נדבקה לצהובים (15:16 בדקה ה-40), עד לכניסה לעשר הדקות האחרונות (20:21). שם, די בדומה למה שקרה באוניברסיטה, האלופה העלתה הילוך וברחה ל-21:25. חולון עוד צימקה לשלושה שערים, אבל מכבי תל אביב חתמה בניצחון שמעניק לה יתרון שתי נקודות בפסגה על פני מכבי ראשון לציון השנייה. בויאן בוטוליה, אפילו שהיה במשחק פושר, הוביל את רשימת המבקיעים של הצהובים עם עשרה.

שחקן מכבי תל אביב כדוריד בויאן בוטוליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
משחק פושר שלו בסך הכול. בויאן בוטוליה/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

בני הרצליה – הפועל ראשון לציון 30:25

גם האדומים מוכנים לחצי הגמר, בטח כשפיליפ מריאן חזר לשחק ונראה נהדר, יחד עם עוז חממי שהציג משחק טוב והשוער גל הרשקוביץ' (במחצית הראשונה). הפתיחה הייתה שייכת למקומיים שהוליכו 4:6, אבל הפועל התעשתה מהר והשוותה ל-7:7. האדומים השלימו מהפך בדרך ל-8:10 (20'), וברחו לקראת הירידה להפסקת המחצית ל-11:15. ברוב שלבי המחצית השנייה הפער עמד על 2-3 שערי יתרון לזכות האדומים, עד שהרצליה הצליחה לבצע מהפך ולהוליך בשער. הפועל יצאה ב-12 הדקות האחרונות לריצה של 2:8, וסגרה סיפור עם ניצחון בדיוק באותה התוצאה כמו במחזור שעבר מול קרית מוצקין. הפועל שומרת על מקומה השלישי, הרצליה גם כן אבל מהסוף.

מכבי קרית מוצקין – הפועל אשדוד 23:25

מפגש הצפון-דרום של ליגת ווינר היה צמוד לכל אורכו. אשדוד הובילה 6:8 בדקה ה-20, אבל כאן הגיעו הדקות של מוצקין עם ריצה של 0:4 בדרך ל-8:12. אשדוד הייתה קרובה לשיוויון, אבל מוצקין משיגה ניצחון שמעלה את מאזנה ל-12 נקודות ומשווה את מספר נקודותיה ל-12, כמו של הפועל רמת גן שבמקום השביעי.

א.כ נס ציונה – הפועל ר"ג 23:28

הפתיחה הייתה שייכת לאורחים שהוליכו 2:5, ואפילו הגבירו קצב בדרך ל-3:8. נס ציונה חזרה וצימקה ל-11:10 בדקה ה-20. רמת גן לא נשברה וירדה להפסקה ביתרון של שלושה שערים, שנשמר כמעט עד לדקה ה-40. שם, נס ציונה הצליחה להשוות ל-18:18 (42), והשלימה מהפך וניצחון שמעלה את מאזנה ל-14 נקודות במקום השישי, כבר שתיים בלבד מאשדוד שבמקום הרביעי. מילוש בואישיץ' הסרבי היה נהדר וכבש 12 שערים לנס ציונה, והיה המצטיין יחד עם השוער עומר סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully