וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "הייתי מוכן לקרב, וזה היה קרב נהדר"

המדורג ראשון סיכם את הניצחון בחצי הגמר על ואוורינקה: "אני בטוח שכל הקהל ציפה שנגיע לחמש מערכות". לקראת הגמר מול מארי אמר: "מקווה שנוכל לספק לשחק משחק מצוין"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
ועכשיו, לגמר הגדול. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' העפיל היום (שישי) לגמר אוסטרליה חמישי בתולדותיו, כשבארבעת הביקורים הקודמים שלו במעמד הנכסף של הגרנד סלאם הראשון של השנה, הוא יצא עם ידו העליונה. יריבו בגמר יהיה אנדי מארי, זאת לאחר שהסרבי ניצח את סטן ואוורינקה 6:7, 6:3, 4:6, 6:4, 0:6, עם טניס אדיר במערכה החמישית והמכרעת. כעת דג'וקוביץ' רחוק ניצחון אחד מלהפוך לטניסאי השני בהיסטוריה שזוכה חמש פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי רוי אמרסון. הסרבי זכה בתואר במלבורן ב-2008, וב-2011, 2012 ו-2013.

"אני בטוח שכל מי שראה את המשחק ביציע או בטלוויזיה ציפה לחמש מערכות, ונתנו להם את זה", אמר דג'וקוביץ' בסיום, על העובדה שבדומה לשני המפגשים הקודמים שלו עם השוויצרי במלבורן, גם הפעם ההתמודדות הוכרעה בסט חמישי ומכריע. "הייתי מוכן לקרב וזה היה קרב נהדר, דומה לאלה מהשנתיים האחרונות. ההבדל היחיד הוא שהפעם המערכה החמישית הלכה לגמרי לכיוון שלי. לא שיחקתי ברמה שקיוויתי, היו חלקים במשחק ששיחקתי הגנתי מדי ואפשרתי לו להכתיב את המשחק מקו הבסיס".

על הגמר אמר: "אני ואנדי מכירים מאז גיל 12, ויהיה כיף לשחק גמר גרנד סלאם אחד מול השני. שיחקנו הרבה פעמים אחד מול השני, ואני מקווה שנוכל לספק לשחק משחק מצוין".

ואוורינקה נשאל מה דעתו על המשחק, והשיב: "מוזר. לא הטוב ביותר, זה בטוח. אמרתי למאמן שלי לפני המשחק שמבחינה מנטלית נגמרה לי הבטריה. קשה היה לי להתרכז במשחק שלי".

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
משחק מוזר. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully