וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון והרצליה ממשיכות לשמור על מאבק צמוד

הירושלמים ניצחו 0:2 את גבעת אולגה בדרך לניצחון 12 ברציפות, ושמרו על שוויון נקודות עם הקבוצה מהשרון שהסתפקה ב-2:3 על נהריה. בדרום, אסולין סידר לאשקלון ניצחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם ממשיכים בשלהם. אוהדי הפועל קטמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל קטמון והפועל הרצליה ממשיכות במאבק הצמוד שלהן ראש בראש במחוז צפון של ליגה א', וגם היום (שישי) שתי הקבוצות ניצחו ושמרו על שוויון נקודות בראש הטבלה. קטמון עדיין ראשונה אחרי 0:2 על גבעת אולגה, בעוד הרצליה שנייה עם 2:3 בחוץ על בית"ר נהריה. בדרום, אין חדש בגזרת הפועל אשקלון שממשיכה לדהור בקצב גבוה לעבר הליגה הלאומית, והפעם היא הסתפקה ב-0:1 בחוץ על מכבי קרית מלאכי.

צפון: קטמון והרצליה ממשיכות לדהור

הפועל קטמון ממשיכה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב, וזה לנצח, והיום רשמו הירושלמים ניצחון 12 ברציפות, הפעם 0:2 על גבעת אולגה. מיכאל קירטיבה (31) ושחר בלילטי (44) השיגו את השערים שעזרו לקטמון להוריד את הרגל מהגז במחצית השנייה, ובכל מקרה, קטמון עולה כעת ל-43 נקודות וממשיכה לצעוד בראשות הטבלה.

הרצליה גם היא השיגה ניצחון, אבל זה הלך לה יותר קשה כשהיא גברה 2:3 בחוץ על בית"ר נהריה. פאדי זיאדה (26) ואושרי טוויל (27) העלו את האורחים ל-0:2 מהיר, אבל נהריה שנמצאת בתחתית ונלחמת על חייה חזרה ל-2:2 אחרי שערים של גל גניש (39) ועאמר חטיב (55). אוהד אלגרבלי (71) היה אחראי לשער הניצחון שמעלה גם את הרצליה ל-43 נקודות.

עירוני נשר לא התרשמה מהריצה של שתי הראשונות, והשיגה ניצחון משלה 1:2 על מ.ס. כרמיאל צפת בחוץ. דוד אמזלג העלה את כרמיאל ליתרון בדקה ה-21, אבל אמיר אלעלי איזן (40) ונשר השיגה את הניצחון המיוחל בדקה ה-85. קרית אתא הפסידה 2:1 למגדל העמק אחרי שלידור כהן (16) ומוטי אוחיון (79) כבשו למגדל, ומאור ג'נח רק צימק (91).

משחקים נוספים:

מכבי צור שלום - מכבי דליית אל כרמל 0:1
לצור שלום: ארז יוסף 49

הפועל בית שאן - הפועל חדרה 1:1
לבית שאן: שניר שטרית 75, לחדרה: שמואל ואסי 18 (פנדל)

מכבי אום אל פאחם - איחוד בני מג'דל כרום 3:0
למג'דל כרום: חסן מנעא (17), אחמד עאמר (37), אשרף רבאח (67)

שחקן הפועל פתח תקוה, שחר בלילטי. ברני ארדוב
סיפק שער חשוב. בלילטי/ברני ארדוב

דרום: אסולין סידר לאשקלון ניצחון

הפועל אשקלון ממשיכה להתקרב לליגה הלאומית ולא נראה שיש מישהי שיכולה לעצור אותה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה של יובל נעים שומרת על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי המחזור ה-18. אשקלון הגיעה למשחק אחרי ההופעה המכובדת שלה באמצע השבוע נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה, ואור הזרקורים שחוותה לא הפריע לה לגבור 0:1 בחוץ על מכבי קרית מלאכי. ליאור אסולין, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון בדקה ה-63.

מכבי שעריים תשלים את המחזור רק בשבת כאשר היא תתארח אצל הפועל הוד השרון (19:45), ומי שניצלה את זה כדי לטפס על חשבונה למקום השני היא בית"ר כפר סבא, שניצחה 0:1 את מכבי קביליו יפו. כריסטיאנו דוס סנטוס הבקיע בדקה ה-43, וכעת הפער בין הקבוצה מהשרון לבין אשקלון עומדת על 16 נקודות.

מי שלא הצליחה להמשיך במומנטום החיובי היא הפועל מרמורק, שספגה את הפסדה השישי העונה אחרי שהיא נכנעה 3:2 להפועל אזור. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, האני שאהין הבקיע למרמורק (47) וסהר שבתאי העלה ל-0:2 (54). אזור הצליחה להתעשת וחזרה במהרה עם עידן חג'ג' (59) וצמד של דרור וייצמן (78, 86).

משחקים נוספים:

הפועל מחנה יהודה - סקציה נס ציונה 0:3
למחנה יהודה: ננו ועקנין 36, איציק בן סולומון 84, אלירן מגול 87 (פנדל)

מכבי באר שבע - הפועל מורשה רמת השרון 1:1
לבאר שבע: אלירן אפריאט 60, לרמת השרון: מאור עידה 65

הפועל כפר שלם - עמישב פתח תקוה 1:1
לכפר שלם: מייקל גרינברג 15. לעמישב: נוי ויצמן 94 (פנדל)

הפועל הוד השרון - מכבי שעריים 0:0

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה לפני איאד אבו עביד שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
לא עוצר. ליאור אסולין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully