וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "היה חיבור נדיר עם קורצקי, חייבים לשמור על זה"

30.1.2015 / 13:36

בקבוצה מהבירה מתרגלים לגיא לוי ומדגישים: "חייבים לשמור על חדר הלבשה מאוחד". פערים עם פרושוויץ, שצ'פוביץ' יחזיר תשובה בתחילת השבוע. טביב לא מתכוון להוציא סכומים גבוהים

יוסי ציפקיס

גיא לוי העביר היום (שישי) את האימון השני שלו כמאמן בית"ר ירושלים. שחקנים בקבוצה עדיין מנסים לעכל את השינוי בעמדת המאמן ואמרו: "אפשר להגיד מה שרוצים, אבל היה כאן חיבור נדיר עם קורצקי. הצלחות או לא, נבנה כאן חדר הלבשה נדיר ורק אם נשמור עליו נוכל לעשות פלייאוף עליון. אסור לתת לשום דבר לשנות את זה. המעמד של חלק מהשחקנים משתנה עכשיו, אבל צריך לשמור על כולם מאוחדים. הלוואי שגם הקהל יהיה איתנו, למרות שזה לא נראה ככה".

בנוגע למאמן החדש אמרו שחקנים: "הוא בסך הכול שקט ומשדר הרבה ביטחון. היום הוא לא דיבר בכלל, רק עם כמה שחקנים בשיחות קצרות. יש מתח אצל כולם כשמגיע מאמן חדש, כל אחד רוצה להוכיח את עצמו ולהילחם על המקום שלו. שחקנים גם סקרנים לדעת אם הוא ישנה את השיטה, איך נשחק ומה יקרה בהמשך. זה מתח חיובי".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
במועדון יש תחושה שטביב משדר אדישות/ברני ארדוב

בנוגע לחיזוק הקבוצה, בבית"ר מאמינים שעד סיגרת חלון ההעברות ביום שלישי הקרוב, הקבוצה תתחזק לפחות בשחקן התקפה אחד. בשל מצוקת הזמן בבית"ר יורים לכל הכיוונים: "קשה להביא שחקנים חופשיים ורק עד לתום העונה בתקופה כזאת. כרגע נלחמים נגד הזמן, יש רצון גדול להתחזק, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה".

חשוב לציין שגם הפעם אלי טביב לא מתכוון להוציא סכומים גבוהים. החלוץ הגרמני ניק פרושוויץ דרש כ-25 אלף יורו לחודש עד תום העונה והמו"מ עמו תקוע. מרקו שצ'פוביץ אמור לתת עד יום ראשון תשובה אם הוא מוכן להגיע לישראל או שהוא נשאר במאיורקה. מעבר לכך, ביממה האחרונה נשלחו לגיא לוי ואלי טביב שמות של 5-6 שחקני התקפה נוספים והיום הם אמורים לראות אותם ולהחליט אם לפתוח במו"מ עם אחד מהם.

בבית"ר הייתה בימים האחרונים תחושה שאלי טביב משדר אדישות ומאוכזב בעקבות העונש הקשה שספגה הקבוצה מבית הדין. במועדון הגיבו על הביקורות על כך שהדובר אושרי דודאי נשלח לבית הדין ואמרו שבדיון הראשון לא ניתן לשלוח עורך דין. כמו כן ציינו במועדון כי דבריו של הדובר היו על פי הנחיות היועצים המשפטיים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully