וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "חזרה למשחק בעונה הבאה? כן, זו התכנית"

הכוכב הוותיק לא מתכוון לפרוש למרות היעדרות שתארך כתשעה חודשים: "למען האמת, אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים על העתיד שלי". קופצ'אק: "לא חושב שלדקות המשחק שלו היה קשר לפציעה"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. AP
לא הולך לשום מקום. קובי/AP

קובי בריאנט עבר שלשום (רביעי) ניתוח בכתפו הפגועה והלילה הוא התפנה לומר כמה מילים לתקשורת האמריקנית. הגארד הוותיק, 36, גמר את העונה בגלל הפציעה, אבל כשנשאל אם הוא מתכוון להתייצב באימונים טרום העונה של לוס אנג'לס לייקרס, בספטמבר הבא, הוא השיב: "כן, זו התכנית". משמע, הוא לא מתכוון לפרוש מכדורסל.

בריאנט יחגוג יום הולדת 37 בקיץ והוא מחזיק בחוזה של 25 מיליון דולר לעונה הבאה - יותר מכל שחקן אחר בליגה. הוא הצטווה לנוח כתשעה חודשים ומאז הפציעה שלו, כולם עסוקים בשאלה האם הוא יחזור לעונה מספר 20 ב-NBA, או יתלה את הנעליים ויסתום את הגולל על קריירה מפוארת. "למען האמת, אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים על העתיד שלי", הוא אמר הלילה.

גם הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, מיץ' קופצ'אק, אמר מוקדם יותר שהוא מצפה שקובי יחזור לשחק בעונה הבאה. קופצ'אק גם נשאל האם לעובדה שהשחקן הוותיק שיחק 35.4 דקות בממוצע ב-27 המשחקים שלו העונה היה חלק בפציעה, והשיב: "אני לא חושב שיש קשר לדקות המשחק, בטח לא לפציעה הזו".

קובי הגיע הלילה לסטייפלס סנטר כדי לפגוש את חברו לקבוצה לשעבר, פאו גאסול. על הדרך הוא גם ראה את הלייקרס מנצחים את הספרדי ואת שיקגו. גאסול אמר בסיום: "אני מאוד מעריך את זה שקובי בא, לא ציפיתי לזה. אני יודע שהוא עבר ניתוח אתמול, שהוא עדיין סובל מכאבים, לכן בעיני ההגעה שלו למשחק היא מחווה ענקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully