וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב לא תרדוף אחרי גילי ורמוט ותבזה את עצמה"

30.1.2015 / 13:11

כוכב הפועל תל אביב שוב על הפרק, אבל הצהובים הבהירו: "רק אם הפועל ו-ורמוט עצמו יגידו שהם מעוניינים בעסקה, יהיה על מה לדבר". בדש רוצה להישאר, האימון התקיים תחת אבטחה כבדה

one

חלוץ מכבי תל אביב ברק בדש מחוזר על ידי קבוצות רבות בליגת העל, אבל בשלב הזה במועדון מסרבים לדון בשחרורו. הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד כבר גיששו אצל סוכנו של בדש, דודו דהאן, אשר הביא אותו בדיוק לפני שנה למכבי תל אביב במהלך די מפתיע אשר התברר בסופו של דבר כמוצלח.

במכבי כאמור לא רוצים לשחרר את בדש. לאחרונה אף אמר פאקו אייסטרן כי משחקיה הטובים ביותר של מכבי תל אביב העונה היו כשבדש הוצב כחלוץ מרכזי. אלא שבתקופה האחרונה חל פיחות במעמדו של החלוץ שאמנם פתח בשני משחקי גביע המדינה, אבל בשבת האחרונה בליגה באשדוד היה מחוץ לסגל. כעת, כשברק יצחקי חזר, ראדה פריצה מסיים פציעה ואולי יהיה גם חיזוק התקפי נוסף, צריך בדש לחשוב גם עתידו המקצועי.

שחקנים במכבי תל אביב המצויים עמו בקשר טוב סיפרו אתמול שהוא מאוד מרוצה במכבי תל אביב ורוצה לסיים את החוזה שלו עד סוף העונה, אבל המחשבות שהוא עלול למצוא את עצמו הרבה על הספסל וגם ביציע, עשויות להביא לשינוי אצלו בעיקר אם יקבל מקבוצה כמו באר שבע הצעה לעונה וחצי או יותר. בדש - כך מציינים גורמים המקורבים אליו - גם לוקח בחשבון אפשרות שבתום העונה יזכה להארכת חוזה במכבי עצמה ולכן הוא לא שש כל כך לחשוב על קבוצות אחרות שמעוניינות בו.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב מוזכר כמועמד לצהובים. ורמוט/ברני ארדוב

לקראת סיום מועד ההעברות, שמו של גילי ורמוט שוב נמצא על השולחן במכבי תל אביב. בכל מקרה מחכים במועדון לעבור את הדרבי ביום שני. הדבר העיקרי שחשוב לצהובים הוא לא להתבזות במו"מ תקשורתי על ורמוט שיסתיים כפארסה כמו במקרה של עומר דמארי.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "רק אם הפועל תל אביב ו-ורמוט יבהירו שהם רוצים את העסקה, יהיה על מה לדבר. מכבי תל אביב לא תרדוף אחרי ורמוט ולא תבזה את עצמה מול האוהדים. אין לנו עניין במישהו שיגיד בסוף שהוא לא רוצה לבוא". ההערכה היא שיש מאחורי הקלעים קשר של שתיקה בין גורמים בהפועל תל אביב לבין גורמים במכבי תל אביב כאשר חיים רמון הוא האיש המרכזי בסיפור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מתחם האימונים של מכבי תל אביב קרית שלום. ניב אהרונסון
לא לוקחים סיכונים/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב החלה הבוקר (שישי) בהכנות לדרבי התל אביבי ביום שני, ולאימון בקרית שלום הגיעו למעלה מ-10 מאבטחים. בדרך כלל נמצאים במתחם של הקבוצה שני מאבטחים במהלך האימונים, אך כאמור כשהשחקנים הגיעו הבוקר, הם גילו כוח הרבה יותר גדול. המאבטחים נפרסו במספר מקומות כדי לשמור על הסדר, על כל מקרה שלא יבוא. ההערכה היא שגם באימונים שנותרו על המשחק, תהיה נוכחות מוגברת של כוח אבטחה.

כזכור, בצעד נדיר משטרת מחוז תל אביב החליטה לקחת את ניהול הדרבי התל אביב לידיה (שני, 20:55, ערוץ 1, אצטדיון בלומפילד). המשמעות היא שלראשונה אחרי תקופה ארוכה, יוצבו שוטרים ביציע. 230 שוטרים ו-450 סדרנים יאבטחו את המשחק כאשר המשטרה עדיין לא החליטה כמה מהשוטרים יהיו בתוך תחומי האיצטדיון. יש לציין כי במשטרה הבהירו לאנשים שמנהלים את האבטחה מדי שבוע עבור מכבי תל אביב כי מדובר באירוע חד פעמי וכי אין בכוונת המשטרה לנהל את המשחקים בהמשך.

בחזרה למגרש: שלשום, למחרת משחק הגביע מול הפועל אשקלון, השחקנים קיבלו שטיפה מפאקו באסיפה טקטית ארוכה שכינס הבאסקי. פאקו לא היה מרוצה בכלל מהיכולת של הקבוצה מול מוליכת ליגה א' דרום והעביר ביקורת גדולה. בין השאר אמר המאמן: "אנחנו לוקים באחרונה מאוד ביכולת המסירה ובתנועה ללא כדור. אלה שני פרמטרים שחייבים שיפור כדי שנחזור לשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully