וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו המחליפים באולסטאר: 3 נציגים להוקס, לילארד בחוץ

מילסאפ, טיג והורפורד בסגל המזרח במשחק הכוכבים. קליי תומפסון יערוך בכורה במערב, גם קאזינס לא נבחר. הקומישינר יצרף שני שחקנים נוספים במקומם של וייד ובריאנט הפצועים

מאמן אטלנטה הוקס מייק בודנהולצר. AP
שלושה משחקניו נבחרו, קורבר נותר בחוץ. מייק בודנהולצר/AP

שבוע אחרי ההכרזה על השחקנים שיפתחו בחמישיות המערב והמזרח במשחק האולסטאר שייערך בעוד שבועיים במדיסון סקוור גארדן, פורסמו הלילה (בין חמישי לשישי) המחליפים של שתי הקבוצות שנבחרו על ידי 30 המאמנים ב-NBA, ומיד לאחר מכן החל כמו בכל שנה הדיון לגבי המקופחים שנותרו בחוץ.

במערב קליי תומפסון הנפלא יופיע לראשונה בקריירה שלו באולסטאר שם יאמן אותו מאמנו בגולדן סטייט סטיב קר, יחד עם ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, כריס פול, למרכוס אולדריג', טים דאנקן וקווין דוראנט, ששיחק רק 21 מתוך 46 המשחקים של הת'אנדר העונה אך נבחר למרות זאת.

במזרח, שם נותרה אטלנטה הלוהטת ללא אף נציג בחמישייה, קיבלו ההוקס שלושה נציגים: פול מילסאפ, אל הורפורד וג'ף טיג, עבורו זו תהיה הופעה ראשונה במשחק הכוכבים. גם ג'ימי באטלר יערוך הופעת בכורה, כשאת הספסל של מייק בודנהולצר משלימים קיירי אירווינג, כריס בוש ודווין וייד.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריורס. AP
יועדף על פני ג'יימס הארדן בחמישייה? קליי תומפסון/AP

עם זאת, מיאמי הודיעה אתמול שוייד הפצוע ייעדר מהתקופה הקרובה, כך שהקומישינר אדם סילבר יצטרך לבחור שחקן אחר שיצטרף למחליפי המזרח. כזכור, פציעתו של קובי בריאנט שנבחר לחמישית המערב תגרום גם לו להחמיץ את החגיגה, כשקר יצטרך להכריע בין תומפסון להארדן, שאחד מהם צפוי להחליפו בחמישייה, כך שנציג נוסף מהמערב יצורף לסגל.

בין המאוכזבים שציפו להיבחר ניתן למצוא את דמיאן לילארד, מייק קונלי, דמרכוס קאזינס, מונטה אליס, קייל קורבר וקווין לאב. חמישיית המערב היא: סטפן קרי, קובי בריאנט (פצוע), בלייק גריפין, אנתוני דייויס, מארק גאסול, וחמישיית המזרח: ג'ון וול, קייל לאורי, כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס, פאו גאסול.

קצת מספרים בעקבות הבחירה: דאנקן נבחר בפעם ה-15, השווה את הישגם של שאקיל אוניל וקווין גארנט, כשהיחידים שמקדימים אותו כעת הם קובי בריאנט עם 17 בחירות וקארים עבדול ג'באר עם 19. וייד נבחר בפעם ה-11 אך כאמור לא צפוי להופיע במשחק, כשחברו לקבוצה בוש החליף קידומת עם בחירה עשירית לאולסטאר. הבא בתור במערב אחרי דאנקן במספר הבחירות הוא פול עם שמונה, ואחריו דוראנט עם שש. הפעם האחרונה בה לאטלנטה היו שלושה נציגים באולסטאר הייתה ב-1980 עם ג'ון דרו, אדי ג'ונסון ודן ראונדפילד.

עוד באותו נושא

גאסול הפסיד ללייקרס בשתי הארכות, ממפיס עדיין דוהרת

לכתבה המלאה

זו הייתה התגובה של משטרת פורטלנד לבחירה

וכך הגיב לברון ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully