וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "שני ניצחונות על ריאל וברצלונה זה דבר גדול"

מאמן מכבי תל אביב שמר על פרופורציות: "צריך להישאר צנוע, ולחבר שחקנים שעדיין לא מחוברים". על היינס: "קלע זריקות שרק הוא יכול לקלוע. הצלחתי לשלוף שפן קטן". היינס: "אווירה מדהימה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שמונה חודשים אחרי שחגגה זכייה באליפות אירופה, התייצבה מכבי תל אביב לעימות נגד סגניתה ריאל מדריד ביד אליהו, ורשמה את אחד מניצחונותיה המרשימים ביותר בעונה כשגברה על הבלאנקוס 86:90, אחרי שנחלצה פעמיים מפיגור של 11 נקודות. במחצית הראשונה ההגנה של הצהובים הייתה חלשה, אבל במחצית השנייה מכבי סגרה את הנתיב לסל, ובעזרת יכולת צוינת של ג'רמי פארגו במאני טיים, ויכולת התקפית טובה של סופוקליס שחורציאניטיס ומרקיז היינס, שקלעו 17 נקודות כל אחד, היא חוללה מהפך וניצחה בדרך לראשות בית ה'.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "היה משחק קשה מאוד, ריאל מוכשרת מאוד ועמוקה. היא מסוגלת לקלוע הרבה נקודות והיא קלעה באחוזים גבוהים במחצית הראשונה. הם קלעו הרבה נקודות מהזדמנות שנייה. במחצית דיברתי ואמרתי לשחקנים שאנחנו רוצים להתחיל לשמור כמו שצריך. עצרנו אותם על 32 נקודות במחצית השנייה ואני שמח שניצחנו, זה ניצחון חשוב. אנחנו צריכים כמה שיותר ניצחונות ולשמור על הבית.

"אני לא מסתכל יותר מדי קדימה, ראיתי הרבה מאוד דברים ביורוליג ובטופ 16, צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק. שני ניצחונות על ריאל וברצלונה זה דבר גדול, אבל אי אפשר להסתכל יותר קדימה, צריך להישאר צנוע, להמשיך להתקדם, לחבר שחקנים שעדיין לא מחוברים. צריך להגיד מילה טובה על מרקיז היינס, הוא קלע זריקות שרק הוא יכול לקלוע. הוא נתן תרומה הגנתית והתקפית. הצלחתי לשלוף שפן קטן."

"סופו התחיל את המשחק בצורה אדירה, הקבוצה שיחקה בצורה נכונה עליו", הוסיף גודס. "הוא עשה להם נזק גדול, הוא התעייף במחצית השנייה, ולשמחתי הוא היה טוב מאוד. שיחקנו בצורה קבוצתית וזה מראה על קבוצה בריאה ונמשיך הלאה".

גארד מכבי תל אביב מרקיז היינס. קובי אליהו
מדויק וקטלני. היינס/קובי אליהו

מרקיז היינס, שקלע 17 נקודות, אמר: "שיחקנו הגנה מצוינת במחצית השנייה, הידקנו את ההגנה והיינו קשוחים מאוד. ג'ו אלכסנדר זורק זריקות עונשין מצוין, הוא קשוח מנטאלית וידעתי שהוא יקלע את שתי הזריקות. הייתה אווירה מדהימה, והקהל עזר לנו מאוד. סופו כל כך פעיל וחזק, הוא היה מצוין".

סופוקליס שחורציאניטיס: "ריאל הגיעה לשחק קשוח, הם היו מוכנים. הצלחנו להגיב טוב ולנצח. היה משחק נהדר. אני מרגיש טוב יותר בשבועות האחרונים ואני חושב שזה הזמן בשבילי להתחיל להתעלות. כולם תמכו בכולם ולכן היה לכולנו קל יותר לשחק היום. היו לנו ארבעה או חמישה שחקנים עם ספרות כפולות היום וזה מראה על זה שאנחנו קבוצתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully