וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרה שורלה עובר לוולפסבורג תמורת כ-30 מיליון יורו

בגרמניה מדווחים שהזאבים השלימו את עסקת הרכישה של קשר נבחרת גרמניה מצ'לסי תמורת סכום שיא של המועדון. חואן קוארדדו ככל הנראה יצטרף לבלוז. אוליץ' בהמבורג: "שמח לחזור הביתה"

שחקני צ'לסי אנדרה שורלה, ברניסלאב איבנוביץ' חוגגים. GettyImages
חוזר לבונדסליגה. שורלה/GettyImages

עסקת ענק באירופה קרובה להיסגר. על פי דיווחים בגרמניה, וולפסבורג וצ'לסי הגיעו לסיכום על העברתו של אנדרה שורלה לשורות הזאבים תמורת כ-30 מיליון יורו. לפי הדיווח, שורלה יחתום בקבוצה של דיטר הקינג עד 2019 וירוויח שישה מיליון יורו לעונה. סוכנו של שורלה ואביו יואכים היו היום (חמישי) בוולפסבורג כדי לסגור את העסקה סופית. בכך, יהפוך שורלה לשחקן הרכב היקר בתולדות וולפסבורג וישבור את שיא ההעברה היקרה ביותר שעמדה על 22 מיליון יורו ששולמו גם הם לצ'לסי, תמורת קווין דה ברוין. בכסף שצ'לסי תקבל ממכירת שורלה היא אמורה לרכוש את חואן קוארדאדו מפיורנטינה תמורת 26.8 מיליון ליש"ט, כשמוחמד סלאח יושאל בתמורת לוויולה.

אז שורלה יעבור לוולפסבורג, שמשחררת את איביצה אוליץ' להמבורג. החלוץ הקרואטי המצוין בן ה-35 יחזור צפונה תמורת 1.5 מיליון יורו ויחתום עד 2016. כזכור, אוליץ' שיחק בהמבורג בין 2007-2009 והערב הוא נשמע נרגש לסגור מעגל: "אני מאושר שהצלחנו למצוא פתרון. אני חושב שכל הצדדים מרוצים. עכשיו אני כבר מסתכל קדימה לחזור ולשחק בהמבורג, שוב יהיה לי אתגר חדש. אני בן 35, הייתה לי הכנה טובה בפגרה ואני מוכן לפתוח כבר מול קלן בשבת. כשחזרתי מהאימון לחדר ההלבשה, המנהל הספורטיבי אמר לי שאני יכול ללכת בחזרה הביתה, ל-HSV". אוליץ' יוותר על 50% משכרו ואמור להחליף את מענק העלייה לליגת האלופות במענק הישארות בליגה. "הכסף הוא לא הכי חשוב בשבילי, זו החלטה בשביל המשפחה שלי. החלטנו כבר לפני זמן רב שאנחנו רוצים לגור בהמבורג אחרי הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully