וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף מלכה: "הוגש נגדי כתב אישום מבלי שנעשה שימוע"

29.1.2015 / 21:56

האתלט, שנכשל בבדיקת סמים, פנה ליו"ר הוועדה למניעת סימום בספורט, ד"ר ז'אק אשארוב, וטען להתנהלות לא תקינה: "מצופה שגוף ממלכתי לא יפעל תוך רמיסת הזכויות להליך הוגן"

אסף מלכה ספרינטר ישראלי. ברני ארדוב
יוצא למאבק משפטי. מלכה/ברני ארדוב

האתלט אסף מלכה, שנכשל בבדיקת סמים שנערכה לו, פנה היום (חמישי) באמצעות עורך דינו שי טל ליושב ראש הוועדה הממלכתית למניעת סימום בספורט, ד"ר ז'אק אשארוב, וטען להתנהלות שאינה תקינה בעניינו.

סגן אלוף ישראל ב-100 מטר, שערך בדיקת סמים שנמצאה חיובית, קיבל היום את כתב האישום המייחס לו שורה של הפרות של התקנון הלאומי למניעת סימום בספורט. לדברי עורך דינו, הדברים הללו מגיעים בשעה שהוא ממתין לזימונו להליך שימוע בטרם יוחלט האם להגיש נגדו כתב אישום.

"תמוה הדבר שבעתיים שעה שבמכתבך שבסימוכין ציינת במפורש כי 'התהליך המשמעתי כולל שימוע ולאחר מכן העמדתו בפני בית הדין המשמעתי לנושא סימום בספורט'", כתב עו"ד טל. "זכות השימוע מקפלת בתוכה 'הגינות שלטונית' שמתחייבת במקומות שבהם הרשות מתכוונת לקבל החלטה שעלולה לפגוע בפרט. יובהר ויודגש כי היה מצופה מגוף ממלכתי שיפעל על פי הכללים המקובלים ואף בהתאם לאמור במכתב שבסימוכין, ולא יפעל בדרך לא דרך תוך רמיסת הזכויות להליך הוגן על כל הנובע מכך". בעקבות הדברים, ביקש מלכה באמצעות עורך דינו כי זכות השימוע תינתן לו כדי להציג את עמדתו באשר לממצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully