וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריבוי הטעויות: לשופטים בתקופה לא טובה יוצמדו חונכים

29.1.2015 / 20:04

עקב החלטות השיפוט השגויות לאחרונה במשחקי ליגת העל וגביע המדינה, בן ציון סלמן, יריב טפר ודני קורן קיימו ישיבה מיוחדת והחליטו על מספר צעדים וקיום כנסים שבועיים

באיגוד השופטים מגיבים לטעויות השיפוט הקשות שהיו בתקופה האחרונה. כזכור, במשחק גביע המדינה בין מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה אתמול (רביעי, 3:1 בדו קרב פנדלים לקרית שמונה), נרשמו שתי טעויות שיפוט קשות של השופט ארז פפיר, שהעניק פנדל לא מוצדק לעירוני קרית שמונה ולאחר מכן הורה על הנקודה הלבנה לזכות הירוקים בעקבות נפילה ברחבה של יוסי בניון.

היום, החלו באיגוד להסיק מסקנות וקיימו ישיבה מיוחדת עם יו"ר איגוד השופטים בן ציון סלמן, מנכ"ל האיגוד יריב טפר ויו"ר הוועדה המקצועית דני קורן. בישיבה הוחלט על מספר צעדים בניסיון למנוע הישנות של טעויות השיפוט לאחרונה: ראשית, זומנה ישיבת הנהלה וועדה מקצועית ליום רביעי הקרוב, בשעה 15:30. כמו כן, ובהנחיית המנכ"ל נקבעו כנסי שופטי ליגת העל אחת לשבוע מעתה ועד להודעה חדשה. בכנסים תתבצע עבודה קבוצתית ופרטנית עם השופטים, תערכנה סימולציות ותהיה התמקדות בפן המנטאלי. לשופטים שנמצאים בתקופה לא טובה יוצמד חונך, שילווה אותם גם במשחקים בליגות נמוכות יותר (מה שלא קורה היום) עד שהשופט יחזור לרמה הנדרשת. בנוסף לאמור לעיל ולאחר ישיבת ההנהלה עם הוועדה המקצועית יינקטו צעדים נוספים.

השופט ארז פפיר, משמאלו רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אחד הטריגרים לשינוי. פפיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully