וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה: חוגי והירש יפתחו ביחד

30.1.2015 / 11:00

מכת פציעות והרחקות אצל הקבוצה ממלאבס. בר און על עתידו: "מתעסק רק בכדורגל. לא מכניס את עצמי לרכילויות לשנייה אחת". שניר דורי ימשיך בשער של נתניה ויפגוש את האקסית

מחזור 20מחצית31/01/2015
הפועל פתח תקוה
    0
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל פתח תקוה לא ניצחה כבר למעלה מחודשיים משחק ליגה ביתי. האחרון שלה היה מול בני סכנין.

      * ניצחון הבית האחרון של הפועל פתח תקוה על מכבי נתניה הושג לפני שלוש שנים. אז זה נגמר ב-1:3. לפתח תקוה כבשו דומיניק וואסי (צמד) וגיא צרפתי.

      * חלוץ הפועל פתח תקוה שחר הירש שכבש את השער המצמק בהפסד לנתניה בסיבוב הקודם, סוגר תיכף חודשיים בלי שער.

      * שוער מכבי נתניה שניר דורי חזר לעניינים בשבוע שעבר אחרי תקופת ייבוש ארוכה מאוד ויפגוש את הקבוצה היחידה בה שיחק לפני שהגיע לנתניה, הפועל פתח תקוה.

      שניר דורי שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
      נגד האקסית. שניר דורי/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      תקופה קשה עוברת על הפועל פתח תקוה. התוצאות בליגה לא מספיק טובות, דרבי הגביע הסתיים בהדחה, כסף לחיזוק אין והשמיכה של עידן בר און קצרה מאוד עם ריבוי הפצועים והמוצהבים. המאמן לא עשה באימון המסכם תדרוך וידאו ולא הרבה במלים. את השחקנים לקח לשיחה קצרה על כר הדשא בעיקר כדי להוריד לחץ ובמהלכה אמר: "שימו בצד את כל מה שנאמר ונכתב ולדעתי גם עדיף להימנע כמה שיותר מלקרוא ולהתייחס. אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו. להאמין בעצמנו. אני מאמין בכם ויודע שיש כאן קבוצה טובה. אני הראשון שיודע כמה אתה שווים ודווקא ברגעים האלה שקשה ושחסרים לנו שחקנים, זה הזמן להתעלות".

      לאימון הגיעו שלושה אוהדים שהביעו ביקורת על התנהלות הקבוצה בתקופה הזו. גורם בפתח תקוה אמר: "הפועל פתח תקוה מתנהלת עם מה שיש לה ולא עם מה שאין לה. זה שרוצים שחקנים חדשים וזה שרוצים חיזוק זה בסדר, אבל מה לעשות שאין לקבוצה את הכסף של מכבי חיפה".

      מעמדו של בר און היה יציב השבוע, אבל ברור שהמשחק מחר מול מכבי נתניה עלול להשפיע על ההמשך. הבעלים דורון בן דקון נמצא גם כך תחת לחץ של מקורבים כאלה ואחרים שמנסים כל הזמן להציע שמות אחרים לאימון הקבוצה. עד כה בן דקון נתן גב מוחלט למאמנו והתנהל בצורה מאוד אחראית ושקולה. השחקנים, אגב, מאוד בעד בר און וחושבים שזה עוול להטיל עליו אחריות כזו גדולה כשיש בעיות אובייקטיביות למועדון. בר און אמר למקורביו השבוע: "אני מתעסק רק בכדורגל. לא מכניס את עצמי לרכילויות לשנייה אחת. הראש שלי רק בלחפש שחקנים להפועל ובאיך לשפר את המשחק שלנו".

      בין הקורות ימשיך מחר קאלה דרשלר, אבל שאלת עתידו במועדון עדיין מרחפת ואחרי הקשיים לצרף את ניל אברבנל עשויה פתח תקוה לסגור בשבוע הבא עם בן רהב. בכל אופן מדברים בפתח תקוה בהערכה לדרשלר שלמרות כל מה שמתפרסם אודותיו, הוא מתנהג כמקצוען ובשני המשחקים האחרונים אפילו נראה טוב.

      בר און הצליח להרכיב אחד עשר למרות כל הפצועים והמורחקים, אבל על הספסל אין לו כלים. ריף פרץ יהיה השחקן הכי בולט שם וזה ממחיש עד כמה הבעיה גדולה.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
      תקופה לא טובה. בר און/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      בפעם הראשונה מאז שלקח על עצמו את אימון הקבוצה, נאלץ רוני לוי להרים קצת את הקול ולנזוף באחד השחקנים. שלו מנשה שהוחזר על ידי לוי לאימונים, נטש את החלק הראשון בו עשו השחקנים חימום ועזב את האימון לזמן קצר בגלל כאב בטן. כשחזר להתאמן, כעס לוי שהוא לא ביקש רשות לעזוב את האימון. לוי נזף במנשה, אבל החליט לא להוציא אותו מהאימון.

      למרות שהוא תירגל כמה שינויים, ימשיך המאמן עם אותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים ביום שני שעבר. בין הקורות ימשיך שניר דורי וכמגן שמאלי יפתח אורי שטרית. רן רול המצוי בכושר טוב ימשיך לעבוד על הקו ובנתניה מקווים שלארי קאיודה ימשיך בכושרו הטוב.

      לשחקנים הראה לוי תקציר ממשחקיה האחרונים של פתח תקוה ואמר: "מדובר בקבוצה טובה ומאומנת ואנחנו צריכים לנסוע למשחק הזה ולהמשיך את הקו העכשווי. עשינו שני ניצחונות, אבל מילת המפתח היא המשכיות".

      גבריאל ג'ורג'ו שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      יוביל את הקישור הצהוב. ג'ורג'ו/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: לירוי צעירי

      אחרי הסאגה הארוכה סביבו, צריך צעירי, בהיעדר כל כך הרבה שחקנים, לקחת את הקבוצה על הגב במיוחד מול מכבי נתניה שלא רצתה אותו בקיץ.

      מכבי נתניה: גבריאל ג'ורג'ו

      מול בית"ר ירושלים הציג ג'ורג'ו את משחקו הטוב במכבי נתניה. אחרי שכבר הספידו אותו וכינו אותו בתואר ה'זר המיותר בתולדות המועדון', יוכל ג'ורג'ו להמשיך ולהתקדם ולהיות פקטור משמעותי במרכז השדה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 4000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully