וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: מליקסון יעבור מבחן כשירות

הקשר סובל מכאבים ואם לא יוכל לשחק נגד עכו, נאסר יפתח במקומו (שבת, 19:20, ספורט2). אלישע לוי לא תרגל הרכב, אך שוקל לערוך שינוי בשל העומס מהגביע. מנגד, ספדאסיו שוב חסר, טגה בספק

מחזור 20מחצית31/01/2015
הפועל באר שבע
    0
      הפועל עכו
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *עוד כבשה שחורה מגיעה לוסרמיל: באר שבע לא ניצחה בביתה את הפועל עכו בכל ארבעת המפגשים האחרונים. שלושה מהם הסתיימו בתיקו. ליתר דיוק, מאז דצמבר 2011.

      *באר שבע ניצחה שמונה מתוך תשעת משחקי הבית האחרונים שלה. עכו עם ניצחון חוץ אחד מתוך שבעה.

      *בצורת: באר שבע הבקיעה 13 שערים בלבד ב-15 משחקי הבית האחרונים מול עכו.

      * הפועל עכו עדיין לא רשמה ניצחון מאז הגעתו של שלומי דורה לקבוצה.

      *הניצחונות היחידים שרשמה עכו העונה היו בחוץ.

      *עכו היא היחידה שלא הפסידה לבאר שבע ולקרית שמונה.

      ג'ון אוגו הפועל באר שבע מול משה מישאלוב הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
      אוגכו מול מישאלוב בסיבוב הראשון/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות

      הפועל באר שבע:

      בהפועל באר שבע יודעים שמעידה במשחק הבית הקרוב מול הפועל עשויה להוציא אותה מהמאבק על תואר האליפות. הקבוצה של אלישע לוי, שלא נמצאת בכושר טוב לאחרונה, תנסה להתגבר על חסרונו של אופיר דוידזאדה (צהובים), כשדודי טויטו הצעיר יחליפו. לשמחתו של אלישע לוי, הבעיות בחדר ההלבשה שלו נפתרו, כשאליניב ברדה וג'ון אוגו פתרו את המחלוקות בניהם ויזמינו את הקבוצה לארוחה. אלישע לוי לא תרגל הרכב היום, אבל ייתכן שיעשה שינוי מסוים מלבד חזרתו של טויטו להרכב, כשרועי גורדנה וסיראז' נאסר נלקחים בחשבון. האחרון עשוי לפתוח במקום מאור מליקסון, שיערוך מבחן כשירות לפני המשחק. אובידיו הובאן סבל ממתיחה במפשעה, אך היום התאמן.

      במועדון חושבים גם על חיזוק ברגע האחרון. באר שבע פנתה לברק בדש, אבל בשלב זה טוענים כי הסיכוי לעסקה נמוך. הסיבה: מכבי תל אביב לא מתלהבת לשחררו לאחת המועמדות לתואר, וזאת הסיבה שהיא פסלה לאחרונה אפשרות להעבירו לקריית שמונה. שמעון אבוחצירא עשוי להגיע אם ישוחרר ממכבי חיפה.

      "ודאי שיש לחץ כשיש ממך ציפיות", התייחס המאמן אלישע לוי לשאלת הלחץ סביב הקבוצה ולהעפלה לרבע גמר הגביע. "בגביע זכינו להגרלה קשה. מכבי תל אביב התקשו מול אשקלון, הפועל הפסידה לכפר סבא, וזה בלי תוצאות אחרות שלא הזכרתי. אנחנו מאוד רוצים גביע ולהגיע לשלבים הגבוהים". על השינוי שהובילו המחליפים רועי גורדנה וסיראז' נאסר אמר המאמן: "גורדנה לא שיחק ארבעה או חמישה משחקים, גבאי לא היה שלושה חודשים וזה לוקח לו זמן להיכנס. נאסר נמצא בכושר טוב וכל פעם עושה את ההבדל. צריך למצוא את האנשים הרעבים לקראת המשחק בעכו. אני מקווה שנוכל לעבור את המשחק בהצלחה".

      הפועל עכו:

      כמעט חודשיים עברו מאז הפועל עכו טעמה את טעם הניצחון. עם זאת, המאמן שלומי דורה ניסה לדרבן השבוע את שחקניו לקראת המשחק מול באר ושבע ולגרום להאמין כי ניצחון בוורסמיל הוא לא בשמיים. למרות הרצון של קבוצות רבות בחמדי סליחי, האלבני גם מחר יפתח בהרכב של עכו. אמייה טגה עדיין בספק ואם לא יהיה כשיר למשחק דורה יפתח עם אמיר האדזיץ' בחוד, כשאמיר אבו ניל ישחק בקישור. אם טגה יהיה כשיר, אבו ניל, יובל אבידור וסליחי יפתחו בחלק הקדמי. ז'וליאן ספדסיו הפצוע ייעד גם מחר.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      בכוננות להרכב. נאסר/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע: אליניב ברדה

      ריקוד הסלואו שביצע השבוע עם ג'ון אוגו מספק עוד הוכחה לתרומה העצומה של הקפטן להפועל באר שבע, שגוברת בהרבה מקרים על המספרים שהוא מספק העונה. ברדה הוא הוכחה נוספת למנהיגות, אבל עם כל הכבוד לבעיות שנפתרו בחדר ההלבשה, יש לו גם חובה מקצועית לקהל שלו. הקבוצה של אלישע לוי לא מספקת כדורגל גדול, וברדה חייב לעשות הכל כדי לעזור לחברים מסביבו להתעורר לפני שהקבוצה תצטרך להתמודד מחדש גם על הכרטיס לאירופה.

      הפועל עכו: יוסי דורה

      משהו בקישור של באר שבע חורק מאוד לאחרונה. אם דורה יקשה על השחקנים הטכניים של באר שבע מחר, הפועל עכו יכולה לצאת נשכרת מהמשחק.

      שחקן הפועל עכו, יוסי דורה. ברני ארדוב
      יכול להקשות על הקישור הבינוני של באר שבע. דורה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 5050

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully