וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע הגמר: קרית שמונה - מכבי תל אביב, יבנה - באר שבע

ההגרלה במשרדי ההתאחדות זימנה קרב גדול בין המוליכה וסגניתה, שתאבקנה על הזכות להעפיל לחצי הגמר. אלישע לוי ייצא ליבנה, הפועל עפולה - מכבי פתח תקוה, כפר סבא - אחי נצרת

יצחק בן יצחק, אייל צור, הגרלת גביע המדינה. קובי אליהו
השופטים לשעבר יצחק בן יצחק ואייל צור עם פתקי ההגרלה/קובי אליהו

המוליכה מול סגניתה כבר ברבע הגמר: ההגרלת שהתקיימה היום (ראשון) במשרדי ההתאחדות זימנה קרב מרתק בין שתי הקבוצות הבכירות בליגת העל העונה, כבר ברבע הגמר. קרית שמונה תארח את המשחק הראשון מבין שניים, ואילו האלופה תארח את המשחק השני בבלומפילד בתקווה שחלומות הטרבל לא ייגנזו שוב. כדי שזה לא יקרה, היא תצטרך לעבור את מחזיקת הגביע, שגם גברה עליה בקרב היחיד ביניהן העונה בליגת העל. המשחקים הראשונים יתקיימו בשבוע הבא (10-11 בפברואר) והגומלין ב-3-4 במרץ, כאשר במקרה של שוויון - שערי חוץ הם שיכריעו.

המשחקים:

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת (שלישי, 18:45, פריצות בספורט 5 לייב)

הפועל עפולה - מכבי פתח תקוה (שלישי, 19:00, ספורט 5 לייב)

מכבי יבנה - הפועל באר שבע (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב)

מכבי תל אביב - קרית שמונה (רביעי, 20:55, ספורט 5)

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב לפני מינדאוגאס פאנקה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קרב נוסף. טל חיים עם פאנקה במפגש קודם/ברני ארדוב

מכבי יבנה המפתיעה, שחזרה למעמד רבע הגמר לראשונה מאז שנת 1992, תארח את הפועל באר שבע במשחק הראשון, ותקווה לחולל סנסציה, שתמנע מהקבוצה של אלישע לוי העפלה שנייה ברציפות לחצי הגמר.

גם מכבי פתח תקוה רוצה להמשיך במסורת, ואחרי שהגיעה לחצי הגמר אשתקד, היא קיבלה יריבה נוחה יחסית כדי להגשים את החלום - הפועל עפולה. הקבוצה מבירת העמק, שעשתה היסטוריה והעפילה לשלב זה לראשונה בתולדותיה אחרי שעברה את מעלות תרשיחא, תנסה לעשות את הבלתי ייאמן מול הקבוצה המשתפרת של רן בן שמעון.

משחק נוסף ייערך על טהרת הליגה הלאומית. הפועל כפר סבא, מחזיקת הגביע מ-1990, רוצה להשיב ימיה כקדם ולאור ההגרלה יש לה צ'אנס לא רע בכלל, בטח שהתחשב בתוצאותיה האחרונות ובעובדה שהדיחה את הפועל תל אביב בשמינית. מולה תתייצב קוטלת הגדולות אחי נצרת, שהגיעה לכאן אחרי שעברה בדרך את מכבי נתניה ומ.ס אשדוד, בדרך להעפלה היסטורית לרבע הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני אחי נצרת חוגגים. אדריאן הרבשטיין
לשם שינוי, קיבלה יריבה מהלאומית. מכבי אחי נצרת/אדריאן הרבשטיין

בתגובה להגרלה, אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זוהי אחת הקבוצות הקשות ביותר שיכולנו להגריל כיוון שקרית שמונה קבוצה מצויינת שהעפילה לגמר הגביע פעמיים ברציפות. ההגרלה סידרה לנו שלושה מפגשים עם קרית שמונה בפרק זמן קצר ולמרות שמשחק הגומלין ישוחק בבלומפילד זה עדיין קשה עבור שתי הקבוצות. אנו חדורי מוטיבציה לעשות דברים יפים בגביע המדינה ‏השנה, לכן ניאלץ להתמודד עם כל אתגר העומד בפנינו על מנת להגיע לשלבים המתקדמים במפעל".

יצחק בן יצחק, אייל צור, הגרלת גביע המדינה. קובי אליהו
תודה חברים. בן יצחק וצור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully