וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עופר טלקר העמיק את המשבר של עירוני קרית גת

מחזור 22: מאמנה החדש של נצרת עילית נעזר בצמד גדול של יניב בריק (27, 74) כדי לנצח את קרית גת השוקעת 1:2. שריקי איזן זמנית. רמה"ש - טבריה 0:2, ראשל"צ - הכח ר"ג 0:2, הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב רמלה 2:1

עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
מברוק. עופר טלקר/נמרוד סונדרס
seperator

עירוני קרית גת - הפועל נצרת עילית 2:1

חילופי המאמנים עזרו: עופר טלקר שהחליף את שמעון הדרי המפוטר רושם ניצחון בכורה מתוק במיוחד, ומי ששימשה כהפתעת העונה עד לא מזמן סופרת ניצחון ליגה אחד בלבד בשמונת משחקיה האחרונים. ההפסד הערב היה מאכזב במיוחד, מול קבוצה שהגיעה במומנטום רע, אך עלתה ליתרון משער של יניב בריק בדקה ה-27. עידן שריקי השווה בדקה ה-70, אך בריק אמר את המילה האחרונה עם שער אדיר מחוץ לרחבה בדקה -74.

עירוני ניר רמת השרון - עירוני טבריה 0:2

בסיבוב הראשון טבריה ניצחה 0:2 במה שהיה עוד משחק מצוין בפתיחת עונה חלומית. אבל מאז עבר הרבה זמן והיום היא דווקא הפסידה באותה תוצאה, וציינה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון. בן אז'ובל (4) ויוסי שבחון (60) כבשו.

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 0:2

הקבוצה מעיר היין ניצחה את הפועל נצרת עילית במשחק השלמה באמצע השבוע והיום המשיכה במומנטום, עם ניצחון שהרחיק אותה עוד יותר מהתחתית. מתיאס פרננדו מרטין (10) וניר נחום (38) כבשו. בכך, הרצף המשיך: הכח לא ניצחה את הכתומים בחוץ מאז אפריל 2006.

הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב רמלה 2:1

הקבוצה מהבירה נעצרת על אף תקופה לא רעה, בעוד האורחת משיגה ניצחון חשוב מאוד בתחתית הצפופה. קוגבניה דידיה (25) ואורי מגבו (48) כבשו לה, אלירן שמש רק צימק (84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully