וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין צוצאליץ' שוחרר ממכבי חיפה, עסקת שכטר על סף סיכום

29.1.2015 / 18:09

נאנט והירוקים סיכמו את מרבית התנאים, החלוץ צפוי להגיע לישראל בסוף השבוע הקרוב כדי להצטרף רשמית. הבלם הבוסני ביקש לעזוב מיידית בשל סיבות אישיות, הקבוצה תחפש בלם זר במקומו

עסקת איתי שכטר למכבי חיפה על סף סיכום. מקורב לעסקה טען הערב (חמישי) כי הפערים בין הירוקים לקבוצתו נאנט הם מינימליים ושחרורו עשוי להגיע ביומיים הקרובים. שכטר עצמו צפוי לנחות בסוף השבוע הקרוב בישראל ולהצטרף לקבוצתו החדשה.

שכטר בן ה-28 עבר לנאנט הצרפתית בינואר אשתקד, וכבש במדיה שלושה שערים בשנה. את הקריירה החל בהפועל נצרת עילית ב-2005, משם המשיך לשלוש שנים במכבי נתניה וב-2009-2011 שיחק בהפועל תל אביב, עמה זכה בדאבל והעפיל לליגת האלופות. ההצלחה בהפועל תל אביב סידרה לו חוזה יחד עם גילי ורמוט בקייזרסלאוטרן הגרמנית, אך הוא לא התאקלם בגרמניה, המשיך לסוונסי מהפרמיירליג וביוני 2013 חזר לחצי עונה בהפועל תל אביב.

בלם מכבי חיפה אדין צוצאליץ' שוחרר הערב (חמישי) מהקבוצה. הבלם הבוסני ביקש לעזוב מיידית בשל בעיות משפחתיות, כך נודע לוואלה! ספורט. מכבי חיפה פרסמה הודעה בה הודיעה כי צוצאליץ' אכן שוחרר מהקבוצה: "הבלם, הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה עקב סיבות אישיות. עקב כך, המועדון נענה לבקשתו והחליט שלא לעמוד בדרכו של הבלם, ולאחר שנסגרו כל הפרטים, אדין צואצליץ' שוחרר רשמית. מועדון הכדורגל מכבי חיפה מודה לו על תקופתו ומאחל לשחקן הצלחה בדרכו החדשה". אחרי עזיבתו של צוצאליץ', הירוקים יוכלו להחתים בלם זר ועדיין להישאר עם מכסת הזרים שלהם, שכוללת גם את מיצ'ל.

צוצאליץ' בן ה-27 הגיע למכבי חיפה בינואר 2012 אחרי ששיחק שנתיים בפאניוניוס. הירוקים שילמו ליוונים סכום שמוערך בכ-350 אלף יורו, ובשלוש השנים שלו בחיפה, הבלם הבוסני שימש כשחקן הרכב כמעט קבוע. הוא לבש את מדי הקבוצה 77 פעמים בליגת העל.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בהצלחה בהמשך הדרך. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully