וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד בודקים אפשרות לטרייד: חמדי סליחי תמורת ירו בלו

חלוץ הפועל עכו ינחת באשדוד אם הקבוצה תשחרר את בלו, אך בשלב הזה קלינגר אינו מעוניין לוותר על הניגרי. גורם באשדוד: "בכדורגל כמו בכדורגל תמיד יש הפתעות. אנו עם יד על הדופק"

one

חלוץ הפועל עכו, חמדי סליחי, עשוי לנחות במ.ס. אשדוד אם זו תשחרר את ירו בלו לעכו. כבר לפני מספר ימים הוצע סליחי לאשדוד, אבל בקבוצה הבהירו לנציגיו כי מדובר בעסקה יקרה שבמסגרתה גם יש לשלם כספים מעבר למשכורתו של החלוץ. באשדוד היו בטוחים שהעסקה תצא לפועל בין עכו להפועל חיפה, אבל קשיים בהשלמתה הביאו להתקדמות כלשהי הבוקר, כשראשי עכו ואשדוד שוחחו ביניהם על אפשרות של טרייד בין סליחי לבין בלו.

חמדי סליחי חלוץ הפועל עכו. קובי אליהו
ינדוד דרומה? חמדי סליחי/קובי אליהו

בעכו רוצים מאוד את בלו בעסקה שתוזיל להם משמעותית את העלויות של האלבני, אלא שמאמן אשדוד, ניר קלינגר, אינו מעוניין בוויתור על החלוץ הניגרי שלו ולכן בשלב הזה העסקה עוד לא מתקדמת. קלינגר לא יתנגד לצירופו של סליחי, אבל הוא לא רוצה בשלב הזה לוותר על בלו. גורם באשדוד העריך בשעות הצהריים כי צריכים לקרות עוד כמה דברים במקביל כדי שסליחי ינחת באשדוד. "אין הרבה אחוזים כרגע שהעסקה תצא לפועל", אמרו באשדוד. "אבל בכדורגל כמו בכדורגל תמיד יש הפתעות ולפני סיום מועד ההעברות קורים תמיד דברים לא צפויים. אנחנו בכל מקרה עם יד על הדופק".

אשדוד יצאה כבר בשעות הבוקר צפונה לבית מלון בנצרת עילית שם היא מתכוננת למשחק הגביע הערב מול אחי נצרת בעילוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully